סקירת משחק mechanic

לפעמים אני מתגעגע למשחקים של פעם, אבל כמה משחקים אפשר לקחת בתיק, אנחנו מוגבלים במקום ולא יכולים לקחת את כל המשחקים שאנחנו רוצים, נכון יש יתרון בעבודה מוטורית עדינה של המשחקים, המגע, התנועה, גם האייפד נותן לנו יכולות מוטוריות אולם הן שונות מהמשחקים, הדיוק, העדינות, קשר עין - יד ועוד.

אחד המשחקים שזכורים לי מהילדות הוא בניית דגמים מלוחיות מתכת - mecanic - הוא משחק חדש אשר נותן לנו לבנות דגמים כמו של פעם ומאתגר אותנו בשתי רמות קושי ויצירה חופשית - שמבחינתי היא הכי קשה - לדמיין ולבנות הרבה יותר קשה מלעקוב אחרי הוראות..

הרמה הראשונה מתאימה לילדים קטנים ועלינו לבנות דגם תוך מעקב אחרי ההוראת כאשר אנו רואים את הלוחיות שאנו זקוקים להן - אנו יכולים להבדיל ביניהן על פי הצבע.

הרמה השנייה היא קשה יותר ונתון לנו דגם ואנו צריכים למצוא את הלוחיות המתאימות, כל הדגם בצבע אפור ללא יכולת הבדלה בין הלוחיות ואנו צריכים להפעיל את שיקול הדעת שלנו ולבחור לוחיות מתאימות

השלב האחרון הוא יצירה חופשית, שכמו שכתבתי קודם מבחינתי הוא הכי קשה מאחר ואנו צריכים לחשוב, לדמיין ולבנות לבד..

בכל רמה יש 27 שלבים מהנים ומאתגרים, מה שאומר שיש לנו 54 שלבים להשלים לא כולל היצירה החופשית..

המשחק הוא אוניברסלי כך שהוא מתאים לאייפון ולאייפד, על האייפד לשחק אותו הוא חוויה אולם על האייפון 4s שלי לא נוח מאחר ואין הרבה שטח מסך לפעולות.. אני משאר שעל האייפון 6 ו 6+ הרבה יותר נוח לשחק אותו אולם אני מעדיף על האייפד.

המשחק מפתח את המחשבה מעבר ליצירה ודימיון - מומלץ לכל גיל וכמשחק מהנה להורים וילדים יחדיו.

להורדה

לסרטון קצר על המשחק אפשר ללחוץ על התמונה

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי