סקירת אפליקציה pixelmator

כאשר אני מצלם תמונות ( עם האייפון או המצלמה ) אני מרבה לשפר אותן עם האייפד, בדרך כלל זה בצורה הפשוטה ביותר עם האפליקציה המובנת של האייפד בתמונות, אולם יש פעמים שזה לא מספיק ואני זקוק לכלי עם קצת יותר כוחות ואפשרויות.

יצא לי להשתמש בשבועות האחרונים באפליקציה החדשה לאייפד pixelmator - אשר היא אפליקציה לעריכת תמונות וציור.

מה יש לנו באפליקציה:

דבר ראשון אנו יכולים לבחור templates שונים - מה שאומר שמשולבים לנו אפקטים שונים ואנו צריכים להוסיף את התמונה, הכל בצורה מקצועית כך שנראה שנתנו למישהו מנוסה את התמונות שלנו.

אנו יכולים להוסיף מגוון רחב של אפקטים, מסגרות, כיתוב.

אנו יכולים לערוך את הכיתוב עם אפקטים מדהימים

אנו יכולים להוסיף צורות, לחבר ולערוך אותן

אנו יכולים להוסיף צל, קווי מתאר ומילוי

אנו יכולים לשנות את הצבעים בתמונה ולהחליף גוון ספציפי בצבע אחר

יש לנו שליטה מלאה על הבהירות והצבעים שבתמונה

יש לנו כלים לתיקון התמונה כגון - להבהיר או להכהות, לחדד, למרוח ( כמו בצבעי גועש ) לבצע פוקוס, לטשטש ועוד ואנו יכולים לבחור את עצימות האפקט, כל האפקטים האלו מיושמים עם האצבע לדיוק מירבי.

מעבר לכך יש לנו שכבות - מה שאומר שאנו יכולים להוסיף תמונה על תמונה, לבחור חלק מהתמונה ולהכיל עליה אפקט או להוריד ולהוסיף מתמונה.

אנו יכולים לשלב בין שכבות מבין מבחר אפקטים.

אנו יכולים לייצא את התוצאה הסופית למבחר פורמטים וכמו כן האפליקציה יודעת לקרוא מבחר רחב של פורמטים - יעיל במיוחד אם משתמשים במחשב לעריכה או באפליקציה אחרת ורוצים להמשיך עם pixelmator

עכשיו לסקירה עצמה -

כאשר נפתח את האפליקציה אנו נוכל לראות את הפרוייקטים שאנו עובדים עליהם כרגע, נוכל להתחיל פרוייקט חדש על ידי לחיצה על סימן הפלוס מצד שמאל, מתחילת העבודה עם האפליקציה אנו יכולים לראות ממשק פשוט ולא מסובך.

אנו נוכל לבחור בין תבניות מוכנות מראש הכוללות קולאז, מסגרות ואפקטים שונים או ליצור בעצמנו, נוכל לבחור אם הפרוייקט שלנו יהיה לאורך, לרוחב או בהתאמה אישית.

משטח העבודה שלנו מאוד נקי ובחירת הכלים מתבצעת מהתפריט למעלה, בבחירת הכלים אנו יכולים למצוא

תחת הכלים אנו נוכל למצוא -

 

כלי ציור - הכוללים מבחר עצום של מברשות

Retouch כולל מבחר כלים לעריכת התמונה

כלי התיקון מאפשר לנו להסיר אזורים מהתמונה

אנו יכולים להבהיר או להכהות חלקים בתמונה

אנו יכולים ״למרוח״ חלקים בתמונה כמו בצבעי גועש

אנו יכולים לחדד אזור בתמונה או ״להחליק״ אזור אחר

להסיר עיניים אדומות

להגביר או להחליש את חוזק הצבעים באזור בתמונה

התאמת הצבעים מאפשרת לנו לשלוט על בהירות, אור, צל ומשחק עם הצבעים

ובקטגוריית האפקטים אנו נמצא מבחר עצום של אפקטים

אנו נוכל להוסיף בעזרת סימן ה+ תמונות, כיתוב, צורות או שכבה

 

 

נשארו לנו הגדרות תמונה - גודל ויצוא תמונה -

השליטה והפעלת האפליקציה מאוד קל ונוח, אין מקום לבלבול והיא מאוד ברורה, השמת האפקטים פשוטה ויש לנו שליטה מלאה על האפקטים - משמע אנו יכולים לבחור את עצימות האפקט, גודל וזוית.

הכלי היחיד שלא דיברתי עליו הוא הסימון -

אנו יכולים לבחור חלק מהתמונה על ידי טוש, צורה, בחירה חופשית או בחירה חכמה, כרגע הכלי עושה קצת בעיות ומאט מאוד את פעולת האפליקציה, אם בוחרים יותר מאזור אחד - האייפד מיני שלי ( עם רטינה ) התחיל לזחול ולחשוב הרבה זמן.. נקווה שבהאייר החדש האפליקציה תרוץ חלק.. ( כן האייר החדש שלי בדרך ) - בעזרת הכלי אנחנו יכולים להכיל אפקט על אזור ספציפי בתמונה, להזיז או למחוק.

כאשר אנו נשתמש בשכבות - ליצירת אפקטים או שילוב של מספר אלמנטים בתמונה או מספר תמונות אנו נוכל לבחור את רמת השילוב של האלמנטים והתמונות או לבחור מתוך רשימה ארוכה את סוג השילוב ( blend ).

לסיכום - סהכ האפליקציה מרשימה, אולם עדיין חסרים לי בה מספר דברים, היא נחמדה אולם לא מושלמת, חסרים לי כלים כמו השוואה לתמונה ממקודם, או לראות את המסכה ( mask ) שאני יוצר בתמונה, היכן אני מתקן את התמונה.

היה לי חסר במיוחד את אפקט clarity אולם עדיין אפשר להסתדר בלעדיו וליצור אותו במשחק עם תאורה.

היו פעמים שהאפליקציה נתקעה, גמגמה, קרסה ולא עבדה חלק, זה צפוי מאפליקציה חדשה אולם קצת מאכזב.

עד היום הייתי משתמש במספר אפליקציות בכדי לבצע את הפעולות האלו, האפליקציה באמת מכילה מגוון רחב של כלים ויש לה יכולות מרשימות ועדיין כמו שאני רואה את זה - אפשר עדיין לשפר אותה ויש לה לאן להתקדם.

למי מי מתאימה?

היא מתאימה לכולם, במחיר מצחיק של חמישה דולרים - או 17.9₪ אפשר לקבל אפליקציה מדהימה שיודעת לעבוד עם תמונות וכוללת בחובה המון יכולות משחק ואפקטים מדהימים.

היא כוללת כמובן אפליקציית ציור עם מגוון רחב של מברשות ויכולות אדירות.

מילה אחרונה - שמחתי על כך שיצא לי להתנסות ב pixelmator , מהשם ומהכרותי עם האפליקציה המקבילה למק ציפיתי לתוכנת גרפיקה אדירה עם יכולות של אפליקצית מחשב.. לצערי pixelmator לאייפד היא חלק קטן מאוד מאחותה הגדולה למק, אולי בעתיד עם התקדמות המעבדים באייפד נזכה לראות אפליקציה ברמת מחשב בטאבלט - אולם עדיין היא אפליקציה מרשימה מאוד.

להורדה

לאתר

 

תגובות

  1. מקווה שבעתיד אכן נראה התקדמות כרגע מסתדרת עם האייפד אייר שלי , אך תמיד ניתן לשאוף למעלה. תודה

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי