האייפד אייר 2 סקירה ראשונה

אז לפני חודש הוא הושק בארהב והיום קיבלתי את שלי.. במקרה הוא הושק היום גם באיידיגטל

אז לפני שאני מתחיל בסקירה קצת רקע - כאשר יצא האייפד הראשון - קניתי, נשארתי איתו עד שהאייפד השלישי הגיע לארץ - לא מצאתי טעם להחליף לאייפד השני ובמיוחד לא הבנתי את הטעם במצלמה בטאבלט - במיוחד מצלמה גרוע.. לאחר חצי שנה יצא דגם חדש עם חיבור חדש ומעבד חדש - כאן די כעסתי וויתרתי על השדרוג, חיכיתי למיני, והוא היה מושלם, המיני הראשון אולי לא זכה למעבד חזק או למסך מדהים אולם מבחינתי הוא היה מצויין, חצי ממשקל האייפד ומסך לא רע בכלל ( אותה כמות הפיקסלים של האייפד 2 רק במסך קטן יותר ), הוא נכנס לי לכיס והפך להיות החבר הכי טוב שלי, אולם היו חסרים לי כמה דברים, רציתי חיבור לאינטרנט וקצת יותר כוח עבודה, ידעתי שאני לא הולך להחליף למיני עם הרטינה מאחר ולא ידעתי איזה מעבד יקבל המכשיר הבא, מהניסיון שלי המיני לא קיבל את המעבד החזק ביותר והדגם הראשון של הרטינה תמיד היה כבד יותר, עבה יותר ולא מספיק מהיר - כך היה עם האייפד שלוש ( מול הדור השני ), כמה הפתעה חיכתה לי שהמיני עם הרטינה קיבל מעבד A7 שווה ערך לאייפד אייר, חיכיתי שיגיע לארץ וקניתי - הפעם עם סלולר, המכשיר היה חלום, כל יתרונות המיני עם מסך הרבה יותר טוב וקישורית סלולרית.

השנה אפל לא חידשו מבחינתי יותר מידי, המיני קיבל עדכון כל כך קל שכלל בעיקר את הtouch id , לא מצלמה טובה יותר ולא מעבד שווה ערך כמו האיר 2, הרגשתי לא בנוח להחליף את המכשיר שלי, הפעם אפל השאירה את משתמשי המיני בצד ולא דאגה להם, החלטתי שהשנה אני לא משדרג את המכשיר, ככל שהזמן עבר חשבתי לעצמי אולי מסך גדול יותר יתאים לי, אולי מאחר והאיר עבר כל כך הרבה שינויים - משקל, עובי, רוחב - אני אוכל להסתדר איתו יותר טוב.

הלכתי לשחק עם האיר הראשון בחנות של איידיגיטל והתרשמתי לחיוב, ידעתי שהמכשיר שלי יהיה יותר דק - למרות שיהיה לו קייס, והוא יהיה קל - כ 100 גרם יותר מהמיני עם הרטינה, והחלטתי לבדוק את המסך הגדול שוב..

ועכשיו הינה אנחנו כאן - אז דבר ראשון הגודל - אין מה לעשות זה מאוד אינדיבידואלי, המיני מאוד נוח לי, נכנס ליד, לכיס ובעיקר לא מורגש, כאן יש לי טאבלט ביד, אין מצב לקחת אותו ולא לזכור שהוא שם..

איכות המסך מדהימה, כיף להביט בו, לא יצא לי לשחק בו עדיין או לראות תמונות ובעיקר סידרתי את המכשיר מהגיבוי אולם המסך איכותי - לא חד כמו המיני אולם הגודל מפצה כאן והוא עדיין נראה מצויין.

הנקודה שאני כן רוצה לגעת בה היא המעבד - וואו, איזה הבדל בין הA7לA8x, המכשיר טס בצורה שלא תאמן בהשוואה למיני, כמות הראם שהוכפלה משדרגת את ההנאה משימוש במכשיר.

 

והמשקל - בדיחה, חשבתי שלא יהיה לי נוח לכתוב במצב פורטרט אולם בכלל לא רע.. אני מזכיר לכם שאפשר לפצל את המקלדת כך שאפשר להקליד בצורה נוחה יותר וזה באמת נוח מאוד..

אני מאמין שאני אשב על המכשיר עוד בימים הקרובים ויהיו לי יותר רשמים, כרגע אני מאוד שמח על ההחלטה לרכוש את המכשיר - במיוחד מהמעבד החדש..

מומלץ ביותר ללכת ולפגוש את המכשיר החדש ולשחק איתו

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי