JBL Flip 4 סקירה

בסוף שבוע שעבר קרה מקרה והרמקול הפסיק לעבוד לי - JBL GO

זה לא קרה בצורה פתאומית אלא לאורך החודשים האחרונים התחלתי להרגיש ירידה בביצועי הסוללה ובעיות שמע קלות - פתאום לא היו שומעים מוזיקה ולאחר הנעת הרמקול מצד לצד הצליל היה חוזר, הרמקול עבר הרבה כולל כמה נפילות ולפני כשנה וארבע חודשים סקרתי אותו שוב כאן והסקירה המקורית הייתה כאן.
החלטתי שהגיעה הזמן לרמקול חדש - הרמקול החזיק לי כמעט שנתיים וחצי, אפשר לומר שמבחינת עלות תועלת זה לא נורא כל כך, בזמנו מחיר הרמקול היה 250 שח שזה בערך 100 שח לשנה - כיום אפשר למצוא אותו במחיר של 135 שח.
אולם הכתבה היא לא על JBL GO אלא על הרמקול החדש שרכשתי - Flip 4.
נתחיל דווקא מהסוף - המחיר - 399 שח (מבצע בבאג) שהוא די זהה למחירו באמזון 99 דולר ועל כן לא מצאתי שום סיבה לא לרכוש אותו בארץ.

הflip והgo לא נמצאים באותה קטגוריה, הם שני רמקולים מאוד שונים ולכן אין הרבה מקום להשוואה ביניהםמבחינת יכולות, הgo הוא קטן עם צלילים סבירים ביותר למחיר, קל, נוח לנשיאה ולא מורגש.

הflip הרבה יותר גדול אולם עדיין בגודל סביר - וזו הסיבה העיקרית שרכשתי אותו ולא את הcharge 3, יש לו יותר משקל אולם עדיין לא יותר מידי ( פי 4 בערך מהgo ) ויש לו סוללה המחזיקה ( על פי נתוני יצרן ) ל12 שעות.

אז איך הוא בתכלס?

אין ספק שזהו שדרוג לרמקול הקטן שהיה לי, flip מוגן כנגד מים, יש לו אופצית חיבור לעוד רמקולים והצלילים שהוא מפיק נהדרים.
אפשר להעמיד את הרמקול על אחד הצדדים שלו או להניח אותו והוא ימצא את המקום שלו, מאחור אנו נוכל למצוא כפתור הפעלה וכפתור חיבור לרמקולים נוספים - הכפתורים מצופים גומי ומוטבעים בתוך הרמקול עצמו, ביניהם יש מד חיווי סוללה, לידם אנו נמצא מגן גומי אשר מאחוריו יש את חיבור הטעינה וחיבור USB, מקדימה אנו נמצא ארבע כפתורים - ווליום מעלה / מטה, פליי וחיבור בלוטוס.

בהפעלה הראשונית של הרמקול הוא חיפש אוטומטית מכשיר להתחבר אליו ומצא מהר מאוד את האייפון שלי, לאחר מכן בכל הפעלה של הרמקול החיבור התרחש בצורה מאוד מהירה וחלקה.

בזמן השימוש ברמקול לא העלתי את העוצמה למצב הכי גבוה מאחר ולא נזקקתי לכך, אפילו לא הגעתי למחצית מעוצמת השמע — בהשוואה לgo, בכל אותם הפעמים שהשתמשתי ברמקול נשארתי מתחת לחצי מעוצמת השמע מאחר והצליל היה חזק וברור.

כרגע השתמשתי ברמקול רק בבית, בזמן הקרוב אני אוציא אותו לבדיקה תוך כדי רכיבה על אופנים ולפעילות גופנית בחוץ ( ברגע שיהיה חם יותר ונעים ) ואז אני אוכל לעמוד על עוצמת הרמקול בצורה טובה יותר בתנעים שונים ולא אופטימלים כמו שיש לי בבית.

אולם עד אז, אם אתם מחפשים רמקול קטן עם עוצמת שמע חזקה אני חושב שהרמקול יכול לספק אתכם , במיוחד שהוא נמצא כרגע במבצע, במחיר טוב מאוד ובשלל צבעים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי