fitbit charge 2 - האם אני אשנה את דעתי על שעון חכם?

לפני כמה ימים קיבלתי את השעון - fitbit charge 2 ומאז הוא על היד שלי

אני לא חושב ששלושה ימים זה מספיק זמן לתת חוות דעת על השעון עצמו אולם כאחד שכבר שנים לא הולך עם שעון אני יכול לספר על שימוש בשעון חכם מאחד שלא משתמש בשעון בכלל.

נתחיל מקצת תיאור של השעון
הוא צר - רוחב רצועה, שזה ממש נוח מאחר והוא לא מפריע לשורש כף היד
המסך שלו קטן אולם מספק בכדי לראות את השעה ואת הדופק - שזה היה השימוש העיקרי מבחינתי לשעון, הדבר נכון למצב ללא מאמץ ואני לא יודע כמה יהיה נוח לראות את השעה והדופק בזמן מאמץ.

הדבר העיקרי שהיה לי חשוב בשעון הוא הדופק שלי, לאחרונה התחלתי לא להרגיש טוב ורציתי אומדן לדופק שלי
פעם אחרונה שהישתמשתי במד דופק בשעון היה כאשר נאלצתי לחבר את רצועת החזה של הפולאר שלי… זה היה מזמן, בערך 16 שנה..
מאז לשמחתי הרבה השתנה ומדידת הדופק דרך השעון ללא אמצעי נוסף הוא דבר מבורך.

מה אהבתי בשעון?

אהבתי שהוא צר ולא כבד
הסוללה שלו מחזיקה יפה ויממה של שימוש לוקחת בערך 20 אחוז סוללה.
חיבור לאייפון - כל הפרטים והסנכרון עם האייפון מתבצעים בצורה מאוד נוחה וקלה
מעקב שינה - פיצר מאוד נחמד שגיליתי בשעון אשר נותן לי עומדן על זמן שינה ורמת השינה שלי - קלה בינונית ועמוקה.
התראות מהטלפון
מרבית היום המכשיר שלי על שקט, אני לא אוהב שמפריעים לי, השעון מעביר רטט קל כאשר יש לי שיחה או הודעה, החסרון הוא שהשעון לא תומך בפונט עברי ואני מקבל ריבועים - חזרה אחורה של שנים לכיוון הווינדוס מובייל והתאימות שלו לעברית.. מבאס אולם לא ממש נורא, אני לא חושב שנוח לקרוא בכלל הודעות על מסך כזה קטן

לסיכום
האם המכשיר גורם לי לרצות לענוד שעון? הוא לא מפריע לי כמו שחשבתי שיפריע
האם המכשיר גורם לי לרצות לשדרג לאפל וואטצ או לשעון עם מסך גדול יותר? כן ולא
אין ספק שעם האוכל בא התאבון והשימוש ביתרונות המכשיר גורמים לי לרצות למשהו טוב יותר, אולם במשהו טוב יותר יש גם חסרונות.
זמן סוללה - אני לא רוצה לטעון את השעון כל לילה, מוצא חן בעיני המעקב על השינה שלי וכאן מבחינתי האפל וואטצ הוא עדיין בגדר חיסרון מאחר והוא נותן רק 18 שעות עבודה על פי מפרט יצרן..
מסך גדול יותר - הוא יתרון לכל נושא השעה, הדופק ואפילו קריאת הודעות אולם מסך גדול יותר גם אומר הרבה פחות חופש תנועה במפרק שורש כף היד.
החסרון בfitbit - לאחר קריאה מעמיקה וחיפוש אחרי תמיכה בעברית מתברר שעדיין אין תמיכה בעברית בשעוני fitbit, זה מאוד מאכזב אולם לא מדאיג אותי כל כך.

העיצוב של fitbit נחמד ויפה אולם העדר תמיכה בעברית הוא מכשול מבחינתי ויהווה משקל בנוגע לרכישת שעון חדש מהם.
האפל וואטצ הוא משהו מיוחד אולם זמן הסוללה שלו די קצר לטעמי מה שמהווה חסרון.

אז מה עושים?
מחכים.. כן כרגע אני לא יכול התחייב על להישאר עם השעון הרבה זמן, מוצא חן בעיני ועוזר לי מאוד נושא הדופק ומעקב השינה, גודל השעון הוא יתרון נהדר וחסרון והדבר האחרון הוא זמן סוללה, אינני רוצה לטעון את המכשיר ערב ערב כמו שאינני טוען את הטלפון שלי כל ערב, אני מאמין שעוד שנה או שנתיים ישתפרו ביצועי המכשירים ויכול להיות שעד אז אני לא ארצה שעון..

לאחר שלושה ימים עם שעון אני יכול לסכם את זה כך - נחמד שיש אולם לא מדהים, שימושי אולם לא הכרחי, שעון ביום יום הוא נחמד בעיקר אם משתמשים בו..

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי