מה אני רואה עכשיו - נטפליקס

לצערי כבר זמן מה אני חולה והיה לי קשה לכתוב ועקב כך היה לי המון זמן לצפות בטלויזיה

הברק - THE FLASH

הסדרה המקורית שודרה ב1990 ואם אני לא טועה היה גם סרט שמאוד אהבתי כילד, הסדרה זכתה לחידוש ב2014 והעונה הרביעית כבר משודרת, העונה הראשונה הייתה מאוד נחמדה וסיפרה את הסיפור של הברק, היה כיף לראות אותה ומאוד נוסטלגי מאחר והשחקן המקורי ששיחק את הברק מופיע שם כאביו של הברק - בארי אלן.

איפה הבעיה מתחילה?

כמו כל סדרה חייבים לשמור על עיניין וכמובן על רווחיות וכאן נכנס הנושא של עונות נוספות שהן הבעיה הרצינית מבחינתי, אמרתי את זה פעם וחכחתי בדעתי שיש סדרות שכדאי לעשות להן עונה  נוספת מאחר והן היו טובות ומותחות אולם לפעמים היוצרים לא יודעים מה לעשות עם עצמם ויוצרים עונות נוספות שפשוט משעממות, תוכן שלא מעניין, תסריט עם חורים שלא תמיד ברור.

כדאי לראות את הסדרה?
זו שאלה מעניינת מאחר ומי שראה את הסדרה המקורית והסרט יכול למצוא עיניין בעונה הראשונה, מי שלא ראה את המקור יכול להנות מסדרה נחמדה ואולי הוא יתחבר גם לעונות הנוספות.


ספרטקוס

התחלתי לראות את הסדרה לפני כחודש בערך וסיימתי את 4 העונות,
העונה הראשונה הייתה מצויינת, אני אוהב סיפורי מלחמה וגלדיטורים, זה בעיקר התחיל עם הקומיקס של אסטריקס הגאלי אולם הסיפור כאן הוא על טארקי - שאם אני לא טועה מדובר עם טורקיה, העיניין התחיל בעיקר בעונה השניה, השחקן הראשי לא הופיע ורק לקראת סוף העונה השניה הופיע שחקן חדש בדמותו של ספרטקוס, הייתי קצת מאוכזב מאחר והיה הפרש של 10 שנים בין השחקים והשחקן הראשון היה ממש טוב בדמות, האמת שהייתי ממשיך לראות הסדרה כמו שהיא עד שדיברתי עם אשתי ואז היא שאלה ״מעניין למה החליפו את השחקן״ וכך התחלתי לחפש למה הוא הוחלף, מה שהוביל אותי לראות סרט אחר - be here now, אנדי ויטפילד - השחקן ששיחק את ספרטקוס בעונה הראשונה הפסיק לשחק מאחר ובסוף העונה הוא חש כאבים חזקים והתגלה אצלו סרטן, מהרגע שגילו אצלו סרטן הוא החל לצלם את עצמו ואשתו במהלך הטיפולים ויצר סרט מרגש שנקרא ״להיות כאן עכשיו״ - מומלץ ביותר לצפייה למרות הסוף הידוע, אנו מגלים אדם מדהים אשר שונה כל כך משאר השחקנים והחיים המוכרים לנו.
העונה השנייה של ספרטקוס הייתה קצת משעממת והיא בעיקר חזרה אחורה ונתנה רקע על ה״בתים״.
העונה השלישית והרביעית היו המלחמה ברומאים והשלמת המשימה שספרטקוס לקח על עצמו.
עובדה עניינת - לאורך כל הסדרה אנו לא יודעים את שמו האמיתי של ספרטקוס, ספרטקוס הוא שם שניתן לו על ידי הרומאים…
סדרה מאוד נחמדה מלאה בקטעי אלימות וסקס והמון עבודת מחשב.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי