השינויים שאנו עוברים בחיים - סושי

אני חושב שלפני כמעט 6 או 7 שנים התחלתי להכין סושי, התחלתי לאט ובצורה הכי בטוחה ומוכרת - סלמון ואבוקדו, קצת גזר ואולי מלפפון, אולם מאז המון השתנה, הכרתי את הטונה, התחלתי ללמוד איך להכין חומוס איכותי בבית, ולאט לאט הפכתי גם לטבעוני..

אז מהמצב של ללכת על בטוח ולהכין סושי בריא ( בלי מיונז וכל מיני סוגי רטבים ) הפכתי את הסושי שלי לטבעוני, אולם לאכול רק ירקות בסושי זה משעמם בסופו של דבר וחיפשתי איך אני יכול לעשות את הסושי שלי יותר מעניין ובעיקר להוסיף לו טעם.
היו פעמים שהוספתי סלק מאודה, היו פעמים ששילבתי עדשים שחורות מבושלות או מונבטות ( שרציתי להכין את הסושי בריא יותר ומלא בערכים תזונתיים ) והיו פעמים שגיוונתי עם חומוס וסחוג מעל..
היום שהכנתי סושי החלטתי לגוון יותר, הסושי שלמעלה מורכב מטופו ברוטב סויה-אגבה, שעועית ירוקה מוקפצת, ובצל מוקפץ ( במעט שמן ), מעל יש שילוב של תבלינים לטעם קצת יותר ספייסי.
ברול הזה  שילבתי אבוקדו, פטריות מוקפצות, שעועית ירוקה מוקפצת ובצל מוקפץ.
ועוד תמונה אחת מזוית שונה
סושי יפני מוגדר כאוכל פשוט, אורז דג או חית ים אחרת ואצה שמחזיקה את הכל ביחד, כאשר הסושי עזב את יפן ועבר למערב הוא התפתח והתווספו לו הרבה טעמים שבכלל לא קשורים ליפן או למקור שלו וזה בסדר, הוא ביצע אדפטציה למקום שהוא נמצא בו, כך אני חושב שצריך היות גם אצלנו, אנו לא חייבים לשמור על הנוסחה הבסיסית או האמריקאית לסושי, אנו יכולים להוסיף כל כך הרבה לסושי שלנו ולהפוך אותו לישראלי ומיוחד.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי