סלקום טיוי - בארי

סלקום ממשיכה להוסיף תוכן והפעם קומדיה חדשה בשם בארי


ביל היידר הוא כוכב, יוצר ובמאי הקומדיה השחורה

"בארי"  Barry

על מתנקש מקצועי שנדבק בחיידק הבמה

בקומדיית הפשע החדשה והמדוברת של HBO מבית היוצר של ביל היידר (שגם מככב בתפקיד הראשי), 
הוא מגלם לוחם מארינס בדימוס שעובד כמתנקש בעולם הפשע עד שהוא מוצא את עצמו בכיתה בבית ספר למשחק,
מתאהב בעולם התיאטרון ומחליט לפצוח בקריירת משחק במקביל לעבודתו כמחסל.

סלקום tv
26.3.18

בארי בירקמן (ביל היידר, "סטרדיי נייט לייב", "אסון מהלך") היה חייל אמריקאי באפגניסטן, שעם שובו לארצות הברית ולחיי האזרחות הבין שהוא מוכשר רק לדבר אחד - חיסול. כך הוא נהפך למתנקש מקצועי. במשך השנים הוא חי לו בקליבלנד והתפרנס למחייתו מהריגה. אבל, כך מתברר, לאורך הזמן זאת לא עבודה מספקת, בארי מוצא עצמו במצב רוחו שפל. הוא בדיכאון. יום אחד הכל משתנה כשהוא נשלח לג'וב בלוס אנג'לס השמשית. כמה פושעים צ'צ'נים מסוכנים משכירים את שירותי החיסול שלו. הוא עוקב אחר האיש שהם חפצים בחיסולו, שגם הוא כמו רבים בעיר הסרטים, חולם על קריירה במשחק.
המתנקש הולך בעקבותיו לשיעור משחק, מתיידד איתו, פוגש בתלמידה אחרת סאלי ריד (שרה גולדברג)מתאהב בה, ועל הדרך נדבק בחיידק הבמה. 

בארי משתף את המפעיל שלו פיוקס (סטיבן רוט) ברצון שלו להסבה מקצועית, וזה מציע לו להתחיל במשחק כתחביב ולא מקצוע; "היטלר צייר", הוא אומר לו ומציע את הצורר כמודל לחיקוי. למרות הסתייגותו של המפעילבארי (המשנה את שם משפחתו לבלוק, כשם קליט יותר) הולך לשיעור נוסף, פוגש במורה למשחק (הנרי וינקלר, שלעד ייזכר כפונזי מ"ימים מאושרים"), שלא רואה בו שום כישרון. ואז בארי מספר לו את סיפור חייו, ביבשושיות גמורה והמורה טועה לחשוב שהוא משחק באופן מבריק.

הסדרה החדשה המקורית והמצחיקה של ערוץ HBO מלאה בציטוטים קולנועיים במיוחד בשביל חובבי הטריוויה, ובעיקר נשענת על הכישרון האדיר של ביל היידר, שסוף סוף מקבל סדרה בכיכובו.
היידר (40), שחקן קומי, שהשתתף ב"סטרדיי נייט לייב" משנת 2005 ועד 2013, ושיחק את מושא האהבה של איימי שומר בשובר הקופות "אסון מהלך" (2015), הוא גם היוצר של "בארי". הוא יצר אותה עם אלק ברק וגם מביים את פרקיה הראשונים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי