מחשבותי על סופר מריו

מחשבותי על סופר מריו


כילד מאוד אהבתי לשחק את המשחק אולם אף פעם לא הייתי מספיק טוב ולא הבנתי מה צריך לעשות, זה היה בעיקר כי הייתי קטן ולא ידעתי אנגלית, לאחר מכן זה לא ממש עיניין אותי, עברתי לשחק משחקים אחרים, לא מזמן שוחרר המשחק סופר מריו אל הapp store ולפני כמה ימים זכה לעדכון ולתוספת משחקון, אני מוצא את עצמי משחק עוד ועוד במשחק וחושב על מה היה אפשר לשפר וכמה הוא מהנה.


כמה הוא מהנה : המשחק עם יד אחת - כמו שמכרו אותו במצגת של אפל - נהדר, פשוט ונחמד מצד אחד אולם הייתי שמח אם למשחק היה מוד שאפשר לשחק עם שתי ידיים בגוי סטיק וירטואלי ולא רק לאורך אלא גם לרוחב - כך יכולתנו לראות יותר מהמסך והמשחק עצמו.


המשחקונים הקטנים ״כנגד״ אנשים אחרים נחמד אולם לא מעבר, המטרה במשחק מעבר לשחרר את הנסיכה ( שבאמת ובתמים אני לא ממש זוכר את השם שלה ) הוא לאסוף מטבעות, לזכות בכמה שיותר הערכה של אנשי הפטריות הקטנים ובמשחקון החדש שנקרא רמיקס 10 המטרה היא לצבור כמה שיותר מטבעות ולהתקרב לקצה המסלול אל הנסיכה.
כמובן שכל משחקון יעלה לנו בכרטיס ואת הכרטיסים אנו יכולים להרוויח במשחק עצמו, מילוי משימות או במשחקון מזל אחר שהתווסף למשחק.
אנו יכולים ליצור חשבון בנינטנדו ולהרוויח עוד כמה כרטיסים..
עוד דבר שאני לא אוהב הוא המוזיקה המהירה אשר קצת מוציאה מריכוז ומהירות המשחק אשר מעיקה על היכולת למלא את המשימות כמו שצריך.
מאתמול ועד ה12 באוקטובר המשחק נמצא בהוזלה של 50 אחוז ולפתוח את כל המשחק עצמו - כל ששת העולמות העודפים יעלה לנו 20 שקלים - מול ה40 שעלה קודם.
מה אני חושב על המחיר?
40 שקלים למשחק זה לא זול ואפילו לאפליקציה, יצא לי לרכוש אפליקציות במחירים גבוהים יותר כאשר ידעתי שהאפליקציה היא חובה מבחינתי או כאשר היא מאוד עניינה אותי והייתי חייב לנסות אותה בעצמי והאמנתי שהיא יכול להיות גורם משמעותי בעבודה עם האייפד.
20 שקלים למשחק איכותי זהו סכום שאני מוכן להוציא, משחק שהשקיעו בו ויתן לי הנאה מתמשכת בפעולה איתו, משחק שיכול לשמש אותי לאורך זמן גם אם הוא חוזר על עצמו - דוגמא טובה לכך היא פסלים ומשחקי מחשבה שהיו בחינם או בסכום סמלי והיו להם רכישות פנימיות להשלמת המשחק, אותו הדבר כאן, לשחק סופר מריו זה נחמד, מלהיב, מעביר את הזמן אולם כמה זמן זה יכול להימשך? יש משחקים חנמים שחוזרים על עצמם שאפשר לשחק בהם שעות ללא הוצאה כספית ויש משחקים שעולים כסך ולאחר שריתקו אותך לכמה שעות, ימים,שבועות אתה לא נוגע בהם יותר מאחר והם סיפור מתמשך שחלקו נחמד וחלקו פחות, הרפתקאות מעניינות וחלקן פחות, היתרון של סופר מריו שהוא מחולק לשלבים די קצרים שאפשר לחזור עליהם לאורך זמן מבלי להישתעמם גם לאחר שסיימנו את המשחק - בניגוד לocean horn שלאחר שסיימת את המשחק אתה לא רוצה לעבור אותו מחדש...
אז האם אני אשלם את הסכום? יש מצב שכן אבל בהחלט הייתי שמח אילו זה היה פחות..

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי