שינויים באייטונס ודרך העבודה לה הורגלנו

סהכ אני אדם די מסודר, ועד היום כל פעם שהייתי מוריד אפליקציות לאייפד או לטלפון זה היה דרכם ולא דרך המחשב, אולם פעם בתקופה הייתי דואג לגבות את האפליקציות למחשב - מעביר את הרכישות שלי - כאשר אני ארצה להוריד אותם שוב אני אוכל לעשות את זה ללא צורך באינטרנט או מאפל, כך זה שירת אותי כאשר היו אפליקציות שירדו ולא הופיעו בחנות של אפל ויכולתי לטעון אותן מחדש למכשיר שלי, הבעיה התחילה עוד מלפני הרבה זמן כאשר אפל החליטו שהם לא מעבירים רכישות מהאייפד והאייפון למחשב, הם טענו שאנו יכולים למצוא אותם ברכישות שלנו ואז להוריד אותם אם נרצה למחשב - מה שמנע מאיתנו להעביר אפליקציות שירדו מהחנות של אפל ולא שמרנו על המחשב מבעוד מועד.. ונכון ל15/9 אפל הוציאו עדכון חדש לאייטונס למק ולווינדוס שבו הם משנים את מבנה החנות בצורה כללית
אפל הוציאו את חנות האפליקציות מאייטונס וחוזרים למבנה הראשוני שמתרכז בסרטים, מוזיקה, ספרי שמע, ותוכניות טלויזיה, מה המהלך הזה אומר בעצם?
מהיום אנו לא נוכל להוריד אפליקציות למכשירים שלנו דדרך המחשב, לא נראה את האפליקציות שהורדנו במחשב ולא נוכל טעון אפליקציות שהורדנו בעבר למכשיר דרך המחשב, בעצם אפל סירסו אותנו משימוש די בסיסי במחשב שלנו ובמכשירים שלנו, אני מקווה שדבר זה יכול להיפתר על ידי שימוש בתוכנות צד שלישי כדוגמת copytrans לווינודס או phoneview למק ( אני לא בטוח בנוגע לניהול אפליקציות עם האפליקציה הזו למק ) אולם גם אם לא מצאתי שאפל עשו דבר אחד טוב

איך הכל התחיל? למה בעצם אני מספר על כך? לפני מספר ימים חגגתי לבן שלי יום הולדת ורציתי לטעון אפליקציה לאייפד, האפליקציה הייתה ישנה מאוד ואפל הורידו אותה מהחנות ומהרכישות דרך המכשירים לא יכולתי למצוא אותה, לכן טענתי אותה מהמחשב, כאשר רציתי לעשות את זה שוב הבנתי שיש בעיה מאחר ולא יכולתי לטעון את האפליקציה, התחלתי לקרוא על הנושא וגיליתי את מה שסיפרתי למעלה, ניסיתי ללכת אחורה וחיפשתי שוב דרך הרכישות במכשירים וגיליתי שאפל החזירו חלק מהאפליקציות שנרכשו והם הורידו חזרה לקטגוריה של האפליקציות שנקנו בעבר, אז בכל הסיפור הזה יש דבר חיובי ודבר שלילי.
מצד אחד אפל החזירו לנו הרבה אפליקציות שהורדו מהרכישות שלנו ומהחנות ומצד שני הם סירסו אותנו והורידו לנו את היכולת לטעון אפליקציות ( שנרכשו ) דרך המחשב.
אני לא אוהב את המהלך הזה והייתי שמח אם אפל היו מחזירים את היכולת לטעון ולנהל גם את האפליקציות דרך אייטונס, אם לא להוריד לפחות את היכולת להעביר את האפליקציות מהמכשיר ולמכשיר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי