מערכת הפעלה 11 - התרשמות



אז לאחר שעברו מספר ימים מהעדכון של האייפד מיני 2, אייפון SE ואפל טיוי יש לה מה לומר על מערכת ההפעלה החדשה:


נתחיל מהאייפד מיני 2
התפקוד שלו לא נפגע, הוא לא נהייה איטי יותר מגרסה 10 הוא עדיין זוחל, עדיין אין לי ספק שהגרסה לא מתאימה לאייפד והיה טוב אם אפל היו עוצרים בעדכון האייפד בגרסה 8 מבחינתי - מאחר והוא רק נהיה איטי והתפקוד שלו יורד.
עכשיו לדברים הטובים - יש כל כך הרבה, נתחיל ממסך הבית שהוא נקי יותר, מעבר בין אפליקציות בצורה קלה יותר ומהירה, dock and app switcher , מקלדת חדשה אשר בה לא צריך להעביר לסמלים רק בכדי להוסיף פסיק, אבל צריך להתרגל לנושא... 
תוספת עריכת צילומי המסך, סריקת המסמכים, סימון מסמכים תחת אפליקציית הפתקים ואפליקצית ה - files, הקלטת המסך, שליטה באפל טיוי, לחיצה ארוכה על הסמלונים בקונטרול סנטר נותן לנו עוד אופציות ואפילו באג קטן אשר מראה שאפשר לסדר ולתת אופציות לאפליקציות בלחיצה ארוכה ללא מסך רגיש ללחץ - כדוגמת אפליקציית הfiles וה pages של אפל שמאפשרות על האייפד מיני 2 שלי

בסהכ לא נרשמה ירידה מבחינת הביצועים, גרסה 10 די האטה את המכשיר וגרמה לו להיות די מבאס אולם גרסה 11 שיפרה אותו במקצת ונתנה לו יכולות חדשות מאוד נחמדות, אולם הוא עדיין מתפקד לאט.

אפל טיוי - בהתחלה הייתה לי הרגשה שהמכשיר הרבה יותר מהיר, וכך באמת היה, עולה מהר יותר, נטען הרבה יותר טוב ומגיב ממש ממש מהר, אולם ככל שהולך והזמן עובר אני מרגיש שיש האטה בתפקוד המכשיר ולפעמים הוא לא מגיב( בעיקר בפתיחת הטלוויזיה), סירי הפסיקה לתפקד לי ואני עדיין צריך לפתור את הנושא( לא היה לי זמן לחפש על זה ), סהכ יש ביצועים קצת יותר טובים, לאחר רסטארט למכשיר.

אייפוןSE
אם קודם הוא היה מהיר אז עכשיו הוא מהיר, לא מורגשת ירידה בביצועים, אלא רק שיפורים מבחינת העבודה עם המכשיר, דבר שכן מצאתי ודי מעצבן אותי הוא מצב שהמכשיר נראה כל הזמן מוריד נתונים -עם הגלגל הקטן שמסתובב למעלה, הנושא נפתר כל פעם מחדש רק לאחר כיבוי והדלקה של המכשיר, אני מקווה שריסט להגדרות רשת יפתור את הנושא.

מה אני לא אוהב במערכת החדשה - זה לא בדיוק מה אני לא אוהב בה אלא מה שבעקבותיה נגרם ולא באשמת אפל, מגרסה 11 כל האפליקציות צריכות להיות מותאמות ל64 ביט ואפליקציות שלא תומכות בכך לא יעבדו, כתוצאה מכך יש אפליקציות שלא קיבלו עדכונים כבר הרבה זמן ולא יכולות לעבוד על המערכת החדשה ואין להן תחליף מבחינתי.. ברור שלא תמיד כדי למפתח לעדכן את האפליקציה והדבר דורש זמן וכסף אולם אם אפל היו יכולים לייצר כלי לעדכון אפליקציות בצורה אוטומטית הדבר היה יכול להיות נהדר
עדיין לא ממש התרגלתי לנושא שאני יכול לעבור לאפליקציות שנמצאות בדוק שלי במהירות ואני מוצא את עצמי לוחץ על כפתור הביתה ליציאה ומחפש אותן במקום הרגיל שלהן.

במבט לאחור ואם הייתי יכול הייתי מחזיר את האייפד מיני שלי לגרסה 7 לביצועים אופטימליים.
אפל טיוי ואייפון מSE ומעלה שווה לעדכן.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי