JBL GO סקירת רמקול

JBL GO

הרמקול החדש של JBL הוא אולי קטן אולם יש לו עוצמה אדירה, קיבלתי את הרמקול לסקירה מרשת דינמיקה ובמהלך הזמן שהוא אצלי בחנתי אותו בכמה פרמטרים, בואו נתחיל מהפרטים הבסיסים:

הרמקול מגיע בצבעים שמחים ורבים, מצורף אליו כבל טעינה וזהו.. הרמקול עצמו מצופה פלסטיק נעים ורך אשר מזכיר את הציפוי של הנקסוס 5, בחלק העליון אנו מצא חמישה כפתורים, מענה לשיחה, ווליום למעלה ולמטה, לחצן בלוטוס וכפתור הדלקה וכיבוי - הכפתורים נעימים ללחיצה ונמצאים תחת מעטה הפלסטיק אשר מצפה את כל הרמקול.

 

לרמקול סוללה של 600mAh אשר אמורה להחזיק ל5 שעות נגינה - לאורך הזמן שהישתמשתי ברמקול הסוללה לא נגמרה ולא היו צפצופי בטרייה נחלשת, הטענתי אותו ביוזמתי אחת לשבוע שבמהלכו השתמשתי בו לסרטים, מוזיקה ושיחות.

 

הרמקול עצמו די קטן ונכנס לכף היד ללא בעיה ואפילו לכיס.. בצד אנו נמצא שני חורים אשר מיועדים לחיבור שרוך לרמקול ויכולים לשמש אותנו לתליית הרמקול וחיבורו לתיק.

בצד השני אנו נמצא כניסת aux לחיבור כל מכשיר אלקטרוני להזרמת מוזיקה ללא בלוטוס

שקע טעינה מיקרו usb ולמטה אנו נפגוש במיקרופון לניהול שיחות.

 

איך הרמקול - אני לא מומחה גדול בסאונד אולם הרמקול מייצר צליל עשיר ונעים, הוא חזק והמוזיקה נשמעת בו טוב, כאשר הגברתי עד הסוף לעיתים נדירות היו קצת הפרעות קלות בצליל אולם לא משהו רציני והדבר לא חזר על עצמו עם כל מוזיקה ששמעתי.

בזמן שיחות הצד השני נשמע טוב וחזק והמיקרופון סהכ די איכותי.

קליטת הבלוטוס הייתה טובה ולא נתקלתי בבעיות, בחיבור הראשוני והזיהוי הדבר היה מהיר ולאחר מכן ברגע שהפעלתי את המכשיר האייפד או האייפון היתחברו אליו אוטומטית ובצורה מאוד מהירה.

לסיכום - הרמקול מאוד איכותי, חזק ונוח לעבודה, סוללה שמחזיקה מספיק זמן, מיקרופון לניהול שיחות, יכולת טעינה מכל שקע usb, מגיע בצבעים רבים ושמחים וכמובן במחיר די הגיוני של 200₪-250.

להשיג ברשת דינמיקה סלולר ( תודה על המוצר לסקירה ) - מומלץ.

https://www.dynamica.co.il/item/JBL-GO.aspx

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי