אכזבה..

למה אכזבה? 
אני אוהב את המוצרים של אפל ולאורך השנים האחרונות אהבתי להשתמש בהם, בין אם זה העיצוב או חומרה או התוכנה, כל דבר הגיע בקלות והשימוש היה מהנה ונעים, נכון לפעמים היו חסרים דברים אולם גם אם אני אומר לכם שזה לא היה נורא או שצריך להתרגל לנושא בדרך של אפל לא תמיד תסכימו איתי, אנדרואיד היא מערכת הרבה יותר גמישה מבחינה עיצובית ופונקציונליות - אולם לפעמים היא לא כל כך נעימה ופשוטה, אפילו קצת מחוספסת..


אז על מה האכזבה היום? 
המיני 2 שלי החליט להראות סימני זחילה מגרסה 8, זה לא מגיע ברגע אחד אלא מתחיל לאט לאט, גרסה 7 שאיתה שוחרר המיני 2 הייתה מצויינת למכשיר, עם כל עדכון שהגיע בגרסה 8 המכשיר נהייה איטי יותר ויותר, וראיתי את זה בעיקר כאשר השוואתי את המכשיר לאייפד אייר 2 שרץ מהר כל כך בגרסה 8, אבל רצה הגורל והמיני שלי התקלקל ושבק חיים - קיבלתי חדש מאפל עם גרסה 7 וראיתי כמה מהיר המכשיר, החלטתי לא לא עדכן את המכשיר מאחר וידעתי את התוצאות שיתקבלו, לכן לאורך תקופה היה לי מאוד נחמד להיות עם גרסה 7, קראתי ברשת שגרסה 8 רצה טוב על המכשיר ומאחר שרכשתי גם אייפון חדש רציתי שכל השירותים יעבדו בצורה חלקה - סנכרון המכשירים בגרסה 8 השתנה בעקבות הענן של אפל ובגרסה 9 שוב לסנכרון פתקים ופיצרים נוספים - לכן המיני שלי המשיך להתעדכן עד למצב שהיום אני מקבל אייפד ״צב״.
אפליקציות שקודם עבדו טוב ובצורה אמינה עכשיו נתקעות או זזות לאט, עכשיו אני מתלונן לא על כך שיש לי עדכונים לאורך זמן אלא שאם בעבר אפל הורידו המון מהפיצרים החדשים בגרסה למכשירים הישנים - כיום הם מוסיפים את מרביתם רק שאנו זוכים גם למכשיר איטי יותר, מבחינת אפל זה נהדר מאחר והם אומרים ״ תראו אנחנו ממשיכים לתת עדכונים עם מרבית הפיצרים החדשים למכשירים ישנים , אנחנו דואגים לכם ורוצים שתשערו מעודכנים ״ אולם הדבר משמש את אפל בכך שהמכשיר סובל מאיטיות ואדם כמוני שרוצה להישאר מעודכן ורוצה מכשיר מהיר ואמין יאלץ לרכוש מכשיר חדש כל שנה או שנתיים בכדי שהמכשיר ימשיך להיות מהנה ומעודכן.

אז מה אני רוצה?
אני רוצה שאפל יקחו אחריות כמו בעבר, אני רוצה שהם יתנו את הבסיס החשוב בעדכון המכשיר ואני מוכן להוריד הרבה מהפיצרים החדשים בכדי שהמכשיר שלי ימשיך להיות מהיר וישתמש בכמה שפחות ראם במהלך העבודה.
אני לא רוצה מסך מפוצל במיני, לא להריץ שתי אפליקציות אחת ליד השנייה או במקביל, אני לא רוצה מסך וידאו קטן ולהמשיך לעבוד על עוד משהו במקביל - אלא אני רוצה מכשיר שמריץ כל אפליקציה מהר ולא קורס עם אפליקציות מסויימות שדורשות קצת יותר..

כיום אני באמת חושב על מעבר לאנדרואיד והימנעות מעדכונים או רכישת מכשיר חדש והישארות בגרסה איתו הוא מגיע לביצועים מקסימליים.

איך אתם מרגישים עם הנושא ומה משפיע עליכם בהחלפת מכשיר? האם אתם מעדכנים כרוניים כמוני? או שנשארים בגרסה איתה המכשיר הגיע? 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי