מחשבות על אייפד פרו

האייפד פרו החל להימכר בארהב וכבר יש הרבה כתבות ברשת על הנושא, פתיחת קופסא והתרשמות ראשונית, פירוק המכשיר ובחינת הרכיבים הפנימיים ועוד מדריכים כאלו ואחרים המספרים לנו על המכשיר עצמו, אולם דבר אחד חסר והוא... דעתי..

אז נכון אין לי אייפד פרו ומי שקרא בעבר כמה פוסטים שלי יודע איזה גודל אייפד אני מעדיף לעבודה יום יומית ועדיין אני לא יכול שלא לכתוב ולהביע עמדה על המצב המגוחח הזה, זה מזכיר לי את סרטון שרץ בעבר על גודל מכשירי הטלפון שמייצרים, ולרגע אחד חשבתי שזה נכון, שמכשירי אנדרואיד הוציאו מכשיר טלפון משולב עם טאבלט זה היה מגוחח מאוד, הבעיה היא לא ללכת עם טאבלט בכיס אלא השימוש בו כמכשיר טלפון, ואני לא מדבר עם שיחות וידאו או פייסטיים קולי אלא הרכבה אמיתית של מיקרופון ורמקולים לשיחה כמו מכשיר טלפון, לאחרונה ( בשנה ) אנו יכולים לראות מכשירי טלפון של שישה אינצ, שזה ממש נופל בין מכשיר טלפון לטאבלט מבחינתי, אין ספק שזה יכול להיות מאוד נוח אולם אי אפשר להגזים - ואם תהיתם לאן אני הולך עם הכתיבה המשעממת הזו אז גם כאן אני מתכוון - זו הגזמה, זה נחמד מסך 13 אינצ - אבל לא כטאבלט, כמחשב נייד, כאחד שיכול להתפרק מהמקלדת, לחבר לו עכבר וגם להיות רק לוח עבודה נוח.

https://youtu.be/fNuMOhpvyeI פתיחת קופסא



פירוק האייפד


בהחלט יכול להיות שאפל היו צריכים לעשות את הטאבלט עם מערכת הפעלה של המק, או לתת לטאבלט קצת יותר כוח עבודה ולדמות תחליף למחשב נייד, אני לא יודע כמה הקטגוריה תצליח ותהיה שימושית, ככתיבה אני מעדיף את האייפד מיני, האייר היה לי מסורבל לעבודה יום יומית ואני מוצא את עצמי מאוד נהנה מהעבודה גם על מכשיר בן שנתיים ואפליקציות מתאימות, הדבר השני הוא חיבורים, עם כל הכבוד לאפל אני זקוק לכמה חיבורים במיוחד במכשיר כזה, אני מוצא שאני משתמש המון בדיסק און קי עם האייפד, ואם אני צריך לעבוד עם מחשב או להעביר נתונים למכשיר אחר אני חייב שתהיה לי היכולת לחבר עוד מספר חיבורים אליו, מקלדת לעבודה נוחה עם חיבור מגנטי ( כמו של הפרו ) ( וכאן אני מתייחס לכלל האייפדים מאחר ואני חושב שדבר כזה יכול לעזור להחלפת המחשב הביתי בטאבלט ), חיבור עכבר לטאבלט גדול יותר, חיבור טעינה בנוסף לחיבור כרטיס זיכרון או התקן נייד, וכמובן עבודה עם מולטי טאסקינג אמיתי ולא רק מסך מפוצל.

אולם עד שכל זה יקרה אנו נמשיך להשתמש במסך ענק , אולי קטן יותר ואולי מיני עם מערכת הפעלה טובה ( לפעמים מעצבנת ) שיודע הכי הרבה לעבוד עם שתי אפליקציות במקביל על מסך אחד..

לסיכום

את הפרו אין ספק שאני לא אקנה, אייר גם לא, עכשיו נשאר לי לחכות שהמיני יקבל מעבד מספיק חזק שאני אהיה מוכן להשקיע שוב בטאבלט חדש..

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי