ברדר משיקה ליין מדפסות חדש

זה לא סוד שאני תמיד מחפש מדפסת נוחה - ומאז שיש לי מדפסת ברדר בבית ( כזו שסקרתי ) אני מאוד רגוע ודי מאושר, המדפסת מאוד נוחה ומעבר להכל אין בעיות איתה, תקשורת בין המכשירים האלקטרונים הרבים בבית עובדת מצויין, לכן שאני מקבל הודעה שברדר משיקה ליין חדש של מדפסות אני שמח לכתוב על כך ולשתף אחרים.

ברדר משיקה שלוש מדפסות לשימוש ביתי או משרדי קטן - עוד מידע בהמשך

Brother משיקה ליין מדפסות חדש, קומפקטי, אלחוטי וחסכוני

עד 550 דפים לראש לדיו לחסכון בעלויות

מאפשר גישה נוחה לאינטרנט, למובייל ולשירותי ענן

Brother, חברת טכנולוגיות ההדפסה המובילה, משיקה בישראל ליין מדפסות חדש וקומפקטי במיוחד המציע יכולות הדפסה וקישוריות משופרת לסמרטפונים ומכשירים חכמים אחרים בעיצוב קומפקטי החוסך במקום.

בנוסף, הוסיפה החברה באפליקציה iPrint&Scan אפשרות לביצוע חלק מפעולותהמדפסת ולהעביר את השליטה והפקודות למסך הסמארטפון כולל הגדלה והקטנה של תמונה, חיתוך וישור. פונקציה נוספת וייחודית הינה אפשרות סריקה מהמדפסת ישירות למכשיר הטלפון, ניתוב פקס לשירותי ענן במחשב ואפשרות להעלות ולהדפיס תמונות ומסמכים מאפליקציות פופלאריות כדוגמת Onedrive, דרופבוקס, פליקר, פיקאסה, גוגל דרייב ועוד.

הליין החדש כולל שלוש מדפסות ואידאלי עבור שימוש ביתי או משרדים קטנים.המדפסות בסדרה החדשה (MFC-J880DW, MFC-J680DW, MFC-J480DW)הן אלחוטיות כך שמתאפשרת גישה נוחה לאינטרנט, למובייל ולשירותי ענן ומשמשות גם כפקס, סורק ומכונת צילום.

דגם הדגל הינו MFC-J880DW כולל את כל היכולות הטכנולוגיות להדפסה על ידי סמארטפון או מכשירים חכמים אחרים כאשר המכשיר בטווח קליטת הרשת אל המדפסת או מחובר אליה. לדוגמא, המדפסת מאפשרת הדפסה ישירות מסמרטפונים או טאבלטים באמצעות AirPrint, Android Print Service Plugin, Google Cloud Print, Mopria Print Service וכולל רכיב, NFC להגדרה בלחיצה אחת.

המדפסות הקומפקטיות (40 ס"מ רוחב X 34 ס"מ עומק X 15 ס"מ גובה), מדפיסות במהירות של עד 12תמונות לדקה וכוללות מסך מגע LCD פשוט ונוח לניווט והפעלה ומגש הזנה ידני אחורי שבו ניתן לשלב דפים עבים, מעטפות וכו'.

המדפסת הקטנה עמוסה בפיצ'רים רבים הפשוטים לתפעול המאפשרים הדפסה איכותית, שימושים מגוונים והכל בעלות נמוכה. ליין המדפסות עוצב כך שיתאים למחסניות הדיו החסכוניות של Brother.מחירים החל מ 429 ש"ח וניתן להשיגן ברשתות הנבחרות.

דני גבירץ, מנכ"ל רשף פתרונות הדפסה, מציין כי "המדפסות החדשות מציעות הדפסה חסכונית ואיכותית, סריקה חכמה במארז מעוצב וקומפקטי. המדפסת זקוקה למעט מקום על שולחן העבודה ופותחה כך שתתקשר באופן חלק עם כל המכשירים החכמים ושירותי הענן."

המדפסות מוצעות עם ראשי דיו יעילים בעלי תפוקה גבוהה של 600 דפים לראש לחסכון בעלויות, הדפסה דו צדדית (דופלקס) כסטנדרט, ועומדות בדרישות איכות הסביבה המחמירות ביותר.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי