אוזניות או לא להיות..

חיבור האוזניות למכשיר הטלפון - האם עדיין אנו זקוקים לחיבור הסטנדרטי והרגיל? 
מרבית היצרנים כיום מחפשים איך לעשות את מכשיר הטלפון הרבה יותר דק, אחד הדברים שמקשים על הנושא הוא חיבור שקע האוזניות הפופולארי של 3.5 ממ׳ - כאשר חיבור כזה מופיע במכשיר טלפון אנו לא יכולים לעשות הרבה והעובי די נקבע.. אולם מה אם כל יצרני הטלפונים יציגו חיבור אחיד - בדומה למה שאפל מתכוונת לעשות - חיבור האוזניות לשקע הטעינה, דבר כזה יכול לא רק לגרום למכשיר להיות דק יותר אלא יכול לפנות מקום לרכיבים אחרים או להקטנת המכשיר עצמו.
על פי דעתי אחד הדברים שצריך לעשות הוא לזנוח את כל חיבורי הכבלים, כיום אנו יכולים למצוא את חיבור הבלוטוס בגרסה 4.1 או 4.2 אשר חסכוניים בחשמל ויכולים לחסוך לנו חלקים במכשיר הטלפון, אולם ברור שלא כולם יכולים להתמודד עם אוזניות בלוטוס ולזכור להטעין עוד מכשיר, או כאשר השימוש האוזניות הוא מעבר לזמן שהאוזניות יכולות להתמודד איתו, כאן אנו חייבים חיבור כבל אשר יתן לאוזניות את החשמל להן הן זקוקות מהמכשיר עצמו.
שימוש בשקע הטעינה יכול להיות פתרון טוב והאמת שלא זקוקים ליותר מידי אפילו בכדי לעבוד עם הנושא כבר עכשיו, התחלת יצור אוזניות עם חיבור מיקרו usb או usb c ושיווקם תוך כדי ולפני יצירת מכשירי טלפון נטולי כניסת 3.5 ממ׳ יכולים לקדם את התהליך.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי