סלקום טיוי - הוספת תכנים

היום קיבלתי הודעה שחלקים מוסיפה תכנים לממיר המצויין שלה, התכנים מגיעים מאולפני יוניברסל ואנו נזכה לשש סדרות חדשות - ואני מקווה שגם טובות...

תחת הכותרים אנו יכולים למצוא את - mr robot שזמינה לצפייה כבר היום!

London spy, difficult people, heroes reborn, shades of blue, ואחרונה חביבה theway

בארבע הסדרות הראשונות אנו נזכה לקבל את העונה הראשונה והמלאה והשתיים האחרונות יגיעו בקרוב.

עכשיו נשאר רק לפנות את שעות הלילה המאוחרות לצפייה רציפה בטלויזיה...

וההודעה מהעיתונות

 

סלקום חתמה על הסכם רכש לתכנים של אולפני יוניברסל שבארה"ב לשידורן של 6 סדרות חדשות בסלקום tv

כל 10 הפרקים של Mr. Robot"" יעלו לשידור כבר היום

סלקום tv רכשה לשידור באמצעות ויביקוויטי 6 סדרות מסקרנות, מדוברות, עטורות שבחים ומרובות מעריצים שיעלו לשידור בסלקום tv החל מהחודש.

MR. Robot

אחת מהסדרות האמריקאיות המשכנעות ביותר שזכו לתשבוחות המבקרים השנה

בכיכובם של כריסטיאן סלייטר ורמי מאלק.

כל 10 פרקי הסדרה יעלו לשידור כבר היום.

המרגל מלונדון London Spy

מותחן מרתק ועכשווי שעוקב אחר רומן מקרי בין שני אנשים שמגיעים מעולמות שונים לחלוטין.

מרושעים Difficult People

קומדיה שעוקבת אחר מעלליהם האישיים והמקצועיים של שני קומיקאים שאפתניים באמצע שנות ה -30 לחייהם, שלא מיצו את הפוטנציאל שלהם, שונאים כמעט כל דבר וכמעט כל אחד

גיבורים: התחייה Heroes Reborn

סדרה אפית המגוללת את קורותיהם של אנשים פשוטים שמגלים כי הם ניחנים ביכולות על-טבעיות.

וכן רכשה לשידור גם את הסדרות The Way"" ו- "Shades of Blue"

יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בסלקום tv: "אנחנו גאים לצרף לתוכן האיכותי בשירות סלקום tv ששסדרות מדוברות מבית אולפן הענק יוניברסל. עסקת הרכש החדשה ממשיכה למצב את סלקום tv כפלטפורמה חדשנית ורעננה שמציעה את סדרות המדוברות, המסקרנות והמצליחות ביותר."

הסדרות החדשות מצטרפות לרשימה ארוכה של סדרות מובילות בסלקום טיוי, ביניהן: "UnREAL", "הרשימה השחורה", "הכתום זה השחור החדש", "טרנספרנט", "בית הקלפים", "הסקס של מאסטרס", "קומיוניטי", "זרה", "סמוך על סול", כמו גם סדרות בלעדיות בסלקום טיוי, כדוגמת "מנהטן", "מוצרט בג'ונגל", "רומא פשע מאורגן", "מגורשים", "מרגלים בקושי", עולם התוכן של Adult Swim, עולם התוכן של Cartoon Network ועוד.

*****

Mr. Robot -

Mr. Robot - אחת מהסדרות האמריקאיות המשכנעות ביותר שזכו לתשבוחות המבקרים השנה, בכיכובם של רמי מאלק בתפקיד אליוט, מהנדס אבטחת סייבר ביום והאקר נוקם בלילה. כאשר המנהיג המסתורי של קבוצת מחתרת ההאקרים (בגילומו של כריסטיאן סלייטר) מגייסאת אליוט להרוס את החברה שעל הגנתה הופקד, הוא נאבק בהזדמנות ובאפשרות להפיל את מנכ"לי התאגידים הבינלאומיים שהוא מאמיןשמניעים את העולם (והורסים אותו).

כל 10 פרקי העונה הראשונה יעלו לשידור בסלקום טיוי.

"המרגל מלונדון" London Spy -

מותחן מרתק ועכשווי זה עוקב אחר רומן מקרי בין שני אנשים (אלכס ודני) שמגיעים מעולמות שונים לחלוטין. עם זאת, בדיוק כשנדמה שסיפור אהבתם מושלם, אלכס נעלם, ודני שעולם הריגול הבריטי והמורכב רחוק ממנו, צריך להחליט אם הוא מוכן להילחם על האמת.

כל 5 פרקי העונה הראשונה יעלו לשידור בסלקום טיוי.

"מרושעים" Difficult People -

קומדיה זו עוקבת אחר מעלליהם האישיים והמקצועיים של שני קומיקאים שאפתניים באמצע שנות ה -30 לחייהם, שלא מיצו את הפוטנציאלשלהם, שונאים כמעט כל דבר וכמעט כל אחד (למעט אחד את השני) ומאשימים את העולם ואת הסובבים אותם בסבלם, כאשר הם מאופיינים בחוסר מודעות עצמית לגבי הדרך שבה הם מתנהלים.

כל 8 פרקי העונה הראשונה יעלו לשידור בסלקום טיוי.

"גיבורים: התחייה" Heroes Reborn -

היוצר והמפיק טים קרינג שהגה בשנת 2006 את הסדרה עטורת השבחים "גיבורים", מביא את "גיבורים: התחייה", סדרה אפית המגוללת את קורותיהם של אנשים פשוטים שמגלים כי הם ניחנים ביכולות על-טבעיות. לאחר שהם נאשמים במתקפת טרור שהשמידה את אודסה שבטקסס, בעלי הכוחות נמצאים במנוסה ומחפשים להסתתר מבעלי מניעים נפשעים.

חלק מבעלי הכוחות נתקלים בגיבורים שונים מן העבר, לטוב ולרע. יחד עם זאת, ביחד כקבוצה, משימתם הגורלית היא לא פחות מהצלת העולם והמין האנושי.

כל 13 פרקי הסדרה יעלו לשידור בסלקום טיוי.

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי