שינוי - change

היום גמלה החלטה בליבי, זה משהו שרץ כבר תקופה ארוכה ולא ממש ידעתי איך לבצע את זה, לא ידעתי מה לעשות עם זה ובעיקר לא ידעתי מה לעשות עם עצמי.


כבר תקופה ארוכה שאני מרגיש שהבלוג לא ממש משרת אותי כמו שרציתי, אני לא כותב על כל הדברים שאני רוצה ואין לי מספיק עיניין בנושאים שאהבתי לכתוב עליהם.

אחד הנושאים שמלווים אותי תקופה ארוכה הוא נושא התזונה שעליו התחלתי לכתוב קצת אחרי שהתחלתי לכתוב על מערכות הפעלה ועל החדשות השונות בנושאים טכנולוגים.

את שם האתר לא בחרתי סתם ויש מאחוריו סיבה נהדרת - review הוא בעיקר חוות דעת ולא רק סקירה - דבר שבעיקר לא מחייב אותו לנושאים טכנולוגים.

בשנתיים האחרונות שיניתי את התזונה שלי והפכתי לטבעוני, זה לא קרה מיד, זה התחיל לפני כ5 שנים בערך שהפסקתי לאכול מוצרי חלב, לאחר מכן ירד הבשר, העוף, הביצים ולבסוף גם הדגים, העיקר מאחורי התזונה שלי היה אוכל לא מעובד, טרי, כזה שלא נמצא על המדף יותר מכמה ימים, אוכל שלא הוסיפו לו כל מיני חומרים לא ברורים והוא טבעי.

השינוי שהולך להיכנס לבלוג שלי יהיה פשוט סקירה של הדברים שאני נתקל בהם במהלך הימים שלי - אני אמשיך לכתוב כמובן על טכנולוגיה ( טלוויזיה, סלולר ואפליקציות ) והנושאים שמעניינים אותי - בריאות, תזונה ועוד דברים קטנים שאני ארגיש שאני צריך להוציא.

זה זמן טוב ונכון מבחינתי בעיקר בגלל התאריך!

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי