גרסה 8.4 - רשמים ובעיקר אכזבה

אז גרסה 8.4 נמצאת מספיק זמן על המכשירים שלי בכדי שאני אוכל לחוות דעה על איך היא מתפקדת - ובמילה אחת - אכזבה, ביותר מילים - זה פשוט נורא שיוצאת גרסה חדשה ומביאה איתה כל כך הרבה בעיות.
אז מה הבעיות?
נתחיל מכל שהעדכונים עברו בקלות ובשלום, לא שמתי לב לבעיות מיוחדות בזמן הראשון אולם ככל שעבר הזמן גיליתי שתי בעיות עיקריות - הראשונה היא בתפקוד הויפי לאורך זמן - הוא פשוט נכבה שהמכשיר נכנס למצב שינה ארוך, זה קורה גם באייפד וגם באייפון, באייפון נתחיל לפעול ב4g והאייפד שלי פשוט מתנתק - אפרופו זה קורה גם במק בגרסה החדשה - הוא מתחבר לאט יותר מבעבר.
הבעיה השנייה היא נעילת מסך חוזרת - למרות שאני לא נועל את המסך באייפד, אני רוצה לסובב את המסך והוא נשאר כמו שהוא.. הפתרון שמצאתי הוא כיבוי המסך והדלקה מחדש.
אז לכל מי שיגיד שכדי לעשות ריסטור ולהתקין מחדש - לא בא לי, יכול להיות שזה באג ספציפי אצלי ויכול להיות שלא!
כרגע אני לא ממהר לעדכן לגרסה 9, אני מחכה שתצא הגרסה הרשמית ואז אתן חוות דעת נוספת

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי