אייפוד טאצ דור שישי

אפל שיחררה עדכון למכשיר האייפוד טאצ וגרסה חדשה עם שיפורים מינורים אולם משמעותיים מאוד!

מעבר לצבעים חדשים - ורוד וכחול, האייפוד החדש קיבל מצלמה 8 מגה פיקסל מעבד A8 ,ראם כפול של 1 ג'יגה, וויפי ובלוטות בגרסה עדכנית, על פניו הכל דומה מאוד לאייפון 6

- חוץ מהמסך שנשאר 4 אינצ - על פניו זה נהדר מבחינתי, גודל המסך של 4 אינצ נכנס מצויין לכיס, אולם כיום מדוע שאנו נרצה לרכוש אייפוד טאצ? מי שיש לו אייפון - ישמע מוזיקה, ישחק ויצלם באייפון, הוא לא יקח עוד מכשיר בשביל הדברים האלו, בשביל ילדים קטנים זה רעיון טוב, אולם במחיר הזה אנו יכולים לרכוש אייפד מיני - ואז חווית המשחק עולה בכמה רמות, אי אפשר להשוות מסך 4 אינצ ל7.9 כאשר רואים סרט או משחקים.
מעבר לנוחות אפשר לומר עוד דבר אחד - בריאות עיניים - המאמץ שנדרש בלהתרכז במסך 4 אינצ במשחק או סרט הוא הרבה יותר גדול מאשר 7.9, מעבר לכך שמשחקים שדורשים עבודה עם שתי ידיים לא הכי נוחים גם על מסך 4.7 ו5.5 אינצ, כאשר מתחילים לשחק עם אייפד מיני זו חוויה שאי אפשר לחזור אחורה - מבחינתי בעיקר.
לנושא המשקל - כן אייפוד שוקל 88 גרם, אייפד מיני 330 גרם - פי ארבע ועדיין המיני נכנס לכל מקום, תיק, כיס בדגמח - לא כיס מקדימה..
הדבר היחידי שחסר לי באייפוד ( גם באייפד מיני ) הוא GPS, אני חושב שהגיע הזמן להכניס גם את יכולת הניווט עם GPS למכשירי נטולי הסלולר.
ודבר אחרון - לעדכן אייפוד טאצ עם מעבד A8 ואת האייפד מיני לא??? לא ברור לי

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי