וילדע-חייע סטאוט

אני אוהב אותן כהות, מרירות עם תזכורת לקפה או קקאו, קרות ועם לפחות 6% - סטאוט או פורטר הם הסגנונות שאני אוהב, כן אני יכול לשתות משהו בהיר, משהו מריר אבל זה לא אותו הדבר..

מהביקור שלי בביר באזר יצאו כמה דברים טובים, יצא לי לנסות את העוג חיטה שמאוד רציתי ויצא לי להכיר את וילדע-חייע.

 

מאחר ואני לא מפספס לנסות סגנון שאני אוהב קניתי ושמתי במקרר, איזו הפתעה נעימה הייתה לי שפתחתי את הבקבוק, התענוג נשפך החוצה וחיוך עלה לי על הפנים.

מאחר ואני והאשה לא אוהבים סגנון זהה לקחנו אחת אדמונית ואחת סטאוט, את האדמונית לא אהבתי אולם את הסטאוט אני מאמץ באהבה! אני מאמין שמי שאוהב את הסגנון יתחבר לבירה נפלאה, כזו שלא נושכת ( כמו של רונן ) מלא בטעמים כמו ( אמברגו ) שמתאים להרגע איתה ולנוח ( כמו עבודה שחורה - רק קצת חזקה יותר ויותר טעם ) משהו בסגנון פרדוקס אבל עם יותר קפה ומרירות - מומלץ מאוד!!

אז מי הם וילדע-חייע? בירה יהודית אשר מיוצרת במבשלת מוסקו ( אם אני לא טועה באזור ירושלים )

הבירה מעוטרת בארבע דמויות שונות שלכל אחת מהן יש כלי נגינה שונה וסיפור קצר בצידו האחורי של הבקבוק

אפשר להגיע לאתר שלהם מכאן ולהתרשם

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי