סלקום ממשיכה להוסיף תוכן לטלויזיה

סלקום ממשיכה להוסיף תוכן בצורה רציפה, בין אם זה סרטים או סדרות, היום ( או יותר נכון שבוע שעבר ) התווספה סדרת מתח בשם - רומא: פשע מאורגן, סיפורה של איטליה ורומא בשנות ה70 לאורך שלושה עשורים אשר מלאים בשחיתות, פשע ומלחמה בין שתי הכנופיות הגדולות באזור.

הסדרה כוללת שתי עונות - סהכ 22 פרקים ומבוססת על ספר הזיכרונות של השופט האיטלקי ג'יאנקלו דה קטדלו
המידע מהעיתונות

דם, אש ועולם תחתון ב-

"רומא: פשע מאורגן"


סדרת הטלוויזיה האיטלקית שזכתה לשבחי המבקרים, עלתה לשידורבישראל

בבכורה ארצית בסלקום tv

חברת סלקום רכשה את סדרת האקשן של הקיץ

"רומא: פשע מאורגן" Romanzo Criminale -

הפקה אשר הפכה את איטליה לסמן המוביל של מהפכת הדרמה בטלוויזיה האירופאית

שלושה עשורים בחיי כנופיית פשע אכזרית

בעולם התחתון של רומא.

הסדרה אשר לה שתי עונות הפכה עם עלייתה לסנסציה ושודרה עד עתה ב-20 מדינות ברחבי אירופה. המבקרים השוו את אופייה האלים והקצבי לסרטיו של טרנטינו וגיבוריה הפכו לאייקונים מיידיים.

"רומא: פשע מאורגן" - 2 עונות, כל הפרקים


עכשיו בסלקום tv

יניב גרינולד, סמנכ"ל הטלוויזיה והתוכן של קבוצת סלקום: "סלקום tv ששמה לה למטרה להביא לצופיה סדרות טלוויזיה פורצות הדרך, גאה להביא לצופיה את הסדרה "רומא: פשע מאורגן" - אחת הדרמות המובילות שיצאו מהשוק האירופאי בשנים האחרונות.

אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה שלנו עם חברת ויביקוויטי VUBIQUITY, ספקית עולמית מובילה של שירותי תוכן איכותיים, שממשיכה לרכוש תכנים עבור סלקום tvומאפשרת לנו להרחיב עוד יותר את הצע התוכן העשיר, הייחודי והאיכותי לצופינו."

סלקום tv בשותפות עם ויביקוויטי, מעניקה ללקוחותיה גישה לסרטי פרימיום מהאולפנים הגדולים בהוליווד כדוגמת דיסני ויוניברסל, כמו גם לדרמות יוצאות דופן, קומדיות ותוכן ילדים מספקים בינלאומיים מובילים כדוגמת BBC ו- CBS.

סלקוםTV שמחה להביא לצופיה את אחת הסדרות המדוברות והסוחפות של השנתיים האחרונות: "רומא: פשע מאורגן" הפקה אשר הפכה את איטליה לסמן המוביל של מהפכת הדרמה בטלוויזיה האירופאית.

יחד עם סדרות קצה נוספות דוגמת "הגשר", "THE KILLING" ו-"גומרה", מוכיחה "רומא: פשע מאורגן" כי יוצרי הטלוויזיה האירופאים הופכים למספרי הסיפורים הסוחפים והמרשימים ביותר של המסך הקטן בשנים האחרונות.

עלילתה של הסדרה מתמקדת בשנים האלימות ביותר שידעה הרפובליקה האיטלקית מאז סיום מלחמת העולם השניה: שנות השבעים מוצאות את איטליה ואת בירתה רומא בשיאו של כאוס: ממשלות מושחתות נופלות בזו אחר זו, כנופיות העולם התחתון מנהלות מדיניות כמו-ממשלתית המניעה את המדינה כולה, שופטים נרצחים ופיגועי טרור מחרידים את התושבים המוכים.

על רקע כל אלו, חוברות יחדיו שתי כנופיות מתחרות על מנת להפוך לארגון פשע ששאיפתו היומרנית היא לנהל את איטליה כולה הלכה למעשה. רק מספר חוקרי משטרה עומדים בדרכם ואינם יודעים כי הם עתידים לצאת למלחמה אשר תגרום להם לאבד את כל עולמם.

"רומא: פשע מאורגן" מבוססת על Romanzo Criminale - ספר הזכרונות המונומנטלי של השופט האיטלקי ג'יאנקלו דה קטדלו (Giancarlo De Cataldo) אשר היה לרב מכר עולמי ועובד אף לסרט מצליח.

הסדרה אשר לה שתי עונות הפכה עם עלייתה לסנסציה ושודרה עד עתה ב-20 מדינות ברחבי אירופה. המבקרים השוו את אופייה האלים והקצבי לסרטיו של טרנטינו וגיבוריה הפכו לאייקונים מיידיים.

סלקום tvששמה לה למטרה להביא לצופיה סדרות טלוויזיה פורצות הדרך, שמחה לשדר את "רומא: פשע מאורגן", בבכורה ארצית.

"רומא: פשע מאורגן" כל הפרקים, עכשיו בסלקום tv

עונה ראשונה: 12 פרקים

עונה שנייה: 10 פרקים


 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי