Rhonna designs magic - סקירה

 

לאחרונה הגיעה לחנות הitunes אפליקציה חדשה לעריכת תמונות וכאחד שאוהב את תחום הצילום עיניין אותי מאוד מה שונה באפליקציה מול אחרות וזאת בזכות האפליקציה הנהדרת מאותה בית יוצר rhonna design אשר נותנת את היכולת להוסיף כיתוב ותוספות שונות לתמונה.

אז כהתחלה אנו יכולים לבחור תמונה או לצלם אחת


לאחר מכן אנו נוכל לערוך את התמונה, אנו נוכל לבחור אם לחתוך את התמונה או להשאיר אותה בגודלה המקורי, לאחר מכן אנו נוכל להוסיף שכבות לתמונה - צבע, פילטרים, תנועה של אור,טשטוש, מסגרות, טקסטורה רקע לתמונה או מה שנקרא לבצע קסם - שילוב של תמונה מתחת למונה אשר כל פעם מהניסיוון שלי יוצא מאוד יפה וקסום.

 

לאורך כל הבחירה של התוספות אנו נוכל לעקוב אחרי השינויים, מצד ימין של המסך יופיע לנו תפריט אשר יראה לנו את כל השינויים שאנו מבצעים בתמונה ובמידה ואנו לא נאהב את אחד השינויים נוכל לבטל אותו או לסדר את האפקטים מחדש וכך ליצור מראה חדש.

 

כאשר אנו נבחר כל תוספת אנו נראה בתחתית המסך סליידר אשר בעזרתו אנו נוכל להתאים את חוזק האפקט, לידו אנו נמצא כפתור התאמה נוסף לבהירות ואור.

 

האפליקציה קלה לתפעול ומאוד נחמדה, מעבר לפילטרים והתוספות מסביב אהבתי במיוחד את כפתור my magic אשר יכולתי לשלב בעזרתו בקלות תמונות בתוך התמונה וליצור מראה מרהיב מיוחד.

אין ספק שהאפליקציה נהפכה לאחת מהאפליקציות החביבה עלי לעריכת תמונות בזכות הממשק הפשוט והיכולות המיוחדות.

מומלץ בחום

להורדה

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי