השקת האייפון הבא

עוד 10 שעות יערך אירוע ההשקה של האייפון הבא של אפל ולמרות שהמון דלף ברשת אין כמו לראות את האירוע בשידור חי, גם אם אנחנו יודעים שיהיה אייפון עם מסך גדול יותר או אולי שניים.. לראות את האירוע בצורה חיה זה משהו מרגש, למה מרגש? מאחר וכל האירוע מספק התרגשות, אפשר להרגיש את המנחים - את קוק בכמה שהוא מאמין במוצר שלו, וגם במעבר, מה שהם עושים ומה שהם מפתחים.

נכון, זה לא כמו לראות את סטיב מעביר מצגת או השקה של מוצר כזה או אחר אולם זה עדיין מרגש - קצת פחות אבל מרגש.

אז מה יהיה לנו?

אז כמו שהדיווחים מספרים אייקונים בגדלים שונים - האמת? אני לא כל כך מקבל את הנושא, מאוד מוזר לי שאפל הולכת בצורה כזו, אני חושב שהם ישיקו מכשיר אחד לפחות עם מסך גדול יותר אולם אני עדיין הייתי משאיר את האייפון בגודל 4 אינצ, מאוד נוח בכיס וליד.

תאוריה אחת שקשה לי להאמין לה היא שאפל ישיקו עוד שני מכשירים כך שמניין המכשירים שלה יעמוד על שלושה - 4 אינצ , 4.7 אינצ ו 5.5 אינצ, זה לא נשמע הגיוני שהם יתחזקו ליין כל כך גדול של מכשירים, אני חושב שבסוף שישארו שני מכשירים - איזה אני לא יודע, מצד אחד ללכת ולגנוז את ה4 אינצ זה מבחינתי טעות, מצד שני לתחזק שלושה מכשירים זה לא הגיוני, אולם אני חושב שהשנה אנו לא נראה את דגם ה5.5 אינצ ונראה רק 4.7 אינצ, אני מאמין שאפל ישאירו עוד שנה את ה4 אינצ ורק שנה הבאה יוסיפו עוד מכשיר.

עכשיו מה יקרה עם דגמי ה- c? או שאפל ייצרו מכשיר 4.7 מפלסטיק או שיגנזו אותו.. באמת שאני לא מבין את הקטגוריה מעבר ליופי, שימושיות אין שם, הוזלה של 100 דולר היא כל כך מינורית או 500₪ בשביל לרכוש חומרה של שנה שעברה.

עוד שאלה שעולה לי היא מה יהיה עם משקל המכשיר, אני אוהב את המכשיר שלי קל, כאשר אפל מגדילים את המסך הם יכניסו סוללה גדולה יותר שתפצה על יכולת המסך ודרישת הסוללה שלו מה שאומר שהמכשיר יהיה כבד יותר, אם נוסיף את מעטה הפוליקרבונט הוא ישקול יותר...

בהחלט מעניין הולך להיות היום.. אז לא לשכוח 20:00 בערב

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי