אביזרים לאייפד / אייפון

בכדי לעבוד ללא מחשב חייבים אביזרים, גם למחשב יש לנו אביזרים - אולם מסיבה כלשהיא אביזרים לאייפד ולאייפון נתפסים כמשהו מיותר או משהו שלא צריך להשקיע, אולם מי שרואה באייפד ובאייפון מעבר לטאבלט או למכשיר סלולרי מבין את הנושא.

כן אני לא חושב שהאביזרים צריכים להיות כל כך יקרים אולם על איכות משלמים - והאייפד והאייפון הם מוצרים איכותיים וכך גם האביזרים שמיוצרים אליהם וזוכים לאישור אפל כאביזר רישמי.

היום אני רוצה להכיר לכם כמה אביזרים שאני משתמש בהם הרבה -

הראשון הוא מקלדת לאייפד מיני של חברת belkin אשר משמשת אותי לכתיבה באייפד, יתרון המיני הוא שאפשר לכתוב בו בצורה נוחה גם במצב פורטריט אולם יש פעמים שאני רוצה לשבת ולתת מנוחה לידיים ולראות את המסך בשלמותו, כאן המקלדת נכנסת לפעולה -

 

מקלדת עצמה היא מקלדת קטנה אולם הדבר לא מורגש בגודל הכפתורים, הרווח בין הכפתורים מצויין ויש הפרדה מוחלטת בין מקש אחד לשני, יש לנו את כל הקיצורים הנחוצים לעבודה מינימלית עם המסך

 

והדבר היחיד שאני הוספתי הוא מדבקות לעברית לעבודה נוחה יותר בשבילי.

יש לנו בצד המקלדת את מתג ההפעלה, מתג החיבור, נורה הנותנת לנו אינדיקציה על פעולת המכשיר ושקע מיקרו usb לטעינה

 

המקלדת היא גם קייס המגן על המכשיר, היא מצופה בבד נעים ועבה המגן על המכשיר מפני פגיעות, כל החלקים החשובים חשופים בזמן העבודה ומוגנים כאשר המקלדת סגורה.

כאשר אני פותח את המקלדת יש לה זוית עבודה אחת שר מבחינתי מספקת מאוד ונוחה לעבודה.

 

לצערי את המקלדת לא מצאתי בארץ ורכשתי אותה בחול דרך גרופון במחיר של 35 דולר... בהשוואה למחיר המקלדות בארץ זה זול ביותר ובהשוואה למחיר המקלדות בחול זה נע איפה שהוא באמצע מאחר וזו חברה מוכרת ואיכותית.

האביזר השני הוא כזה שמציל אותי ברגעים שאני זקוק למחשב - הוא נקרא photofast והוא בעצם כונן usb אשר מתחבר לאייפד ולאייפון ונותן לי את היכולת להעביר קבצים הלוך ושוב, מדוע הוא טוב יותר מכוננים היוצרים רשת ויפי?

דבר ראשון הוא לא זקוק לחשמל, אני לא צריך לטעון אותו או לזכור לטעון אותו שאני רוצה להעביר מידע.

אני יכול להעביר מידע לכל מחשב או מכשיר סלולרי או טאבלט אחר ללא קשר למערכת ההפעלה שלו - כן אני יודע שיש לsandisk גם כונן כזה אולם בכדי שהוא יתחבר לכל מכשיר עליו ליצור רשת ויפי..

והיתרון האחרון והגדול ביותר שלו - הוא קטן כל כך...

 

הכונן מגיע עם חיבור 30 פינים ויש לחבר לו מתאם לאייפד מיני, מעבר לכך בצד השני יש לו חיבור מיקרו usb אשר אליו אפשר לחבר מתאם לusb.

 

האביזר הקטן הזה מציל אותי כל פעם מחדש, כל פעם שאני רוצה לפתח תמונות, להעביר מסמכים, להוריד מידע מהאייפד או להשמיע שירים ולהראות סרטים שלא נמצאים לי על האייפד הוא עוזר לי.

את מרבית הצילומים שלי אני מבצע עם האייפון ושאני צריך להעביר את התמונות ואינני יכול לשלוח אותן במייל הכונן הוא הפתרון היעיל ביותר עבורי - את הכונן אפשר להשיג ברשת חנויות idigital.

כאשר אני לא מצלם עם האייפון ואני עובד עם המצלמה שלי אני זקוק לדרך להעביר את התמונות לאייפד ומשם לענן, או לעריכה נוספת.. לשם כך יש לי את המתאם הזה

 

המתאם הזה כולל חיבור לאייפד מיני ואני יכול לחבר אליו כרטיס SD, micro SD וusb כך אני יכול להעביר סרטונים ותמונות מהמצלמה לאייפד ולוותר כליל על השימוש במחשב לעריכה ולהעלאת התמונות לענן.

את החיבור הזה רכשתי דרך ebay בסכום פעוט של 5 או 8 דולר.

אז מי אמר שצריך מחשב???

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי