סקירת אפליקציה Modern combat 5

אז הרבה זמן עבר מבחינתי מאז שהושק המשחק modern combat 5 וכאחד שמאוד אוהב את סגנון המשחק בחרתי לשחק איתו מספיק זמן בכדי לראות אם יש כאן שינוי או שזה פשוט המשך של אותה הסדרה עם גרפיקה משופרת.

אז אחד הדברים שחייב להיות בזמן המשחק הוא אינטרנט!!! כן המשחק לא פועל ללא אינטרנט...

 

הנושא די מאכזב מאחר ולא תמיד אני נמצא במקום עם אינטרנט בכדי לשחק והמטרה שלי היא לשחק ולהנות ולא להיות כבול לענן...

אז אחרי שעברנו את הנושא המזעזע הזה נעבור לשינוי מאוד נחמד שgameloft ביצעו בצורת המשחק, מעכשיו הפרקים מוצגים שונה ובכל פרק יש לנו מספר משימות להשלים, אנו יכולים לחזור על אותה משימה כמה פעמים שנרצה ולשפר את הניקוד שלנו ועל ידי כך לזכות בתוספות לנשק.

הגרפיקה כמובן שופרה ולשחק במשחק זו חוויה, סתם לשם זיכרון ונוסטלגיה בחרתי להוריד את כל שאר המשחקים ולראות איך הגרפיקה השתפרה במהלך המשחקים, זה פשוט משהו שלא ניתן לתיאור, כתבתי פעם איך infinity blade הקדים את זמנו בכמה שנים - מעבר לצורת המשחק המיוחדת אני מדבר על גרפיקה מצויינת בזכות מנוע ה unreal ולשמחתי גם הגרפיקה שופרה בכמה מונים מהמשחק האחרון.

אז מה אנו מקבלים במשחק בעצם? יש לנו שישה פרקים שבתוכם יש לנו משימות, בכדי לסיים כל פרק עלינו להשתתף במשימות און ליין אשר כוללות גניבת דגל והשמדת קבוצת האוייב, אנו משתפים פעולה עם אנשים מרחבי העולם בזמן אמת והנושא מאוד נחמד מאחר ואנו פועלים למען מטרה אחת עם אנשים שאנו לא מכירים ללא תכנון מראש, אין לנו אסטרטגיה שאנו יכולים לדבר עליה ואנו צריכים לעבוד ביחד, מתים הרבה פעמים במהלך המשימות האלו אולם אין חשיבות לניצחון או הפסד כאן רק על הישתתפות - ברגע שסיימנו משימה - בין אם בניצחון ובין אם בהפסד אנו יכולים להמשיך הלאה.

במהלך המשחק יש לנו המון כלי נשק לשחק איתם וכמובן אנו יכולים לשדרג את כלי הנשק שלנו על ידי משחק והריגת טרוריסטים, ככל שאנו נשתמש באותו סוג נשק יותר כך אנו נוכל לקבל עבורו יותר שדרוגים.

בכל משימה אנו יכולים לקבל שלושה כוכבים על ידי מילוי המשימות שלנו, מספיק שאנו ממלאים דבר אחד ומסיימים את הפרק בכדי לעבור למשימה הבאה, קבלת הכוכבים שוות ערך למדליית ארד כסף או זהב.

עוד דבר שלא אהבתי והיה גורם משפיע על המשחק הוא שמידי פעם המשחק היה צריך להוריד את כל הפרקים מהתחלה, היו פעמים שהגעתי לפרק חמש וכאשר אני פותח את המשחק אני מגלה שהוא החליט להתאפס והוא צריך להוריד מחדש את כל הפרקים... כל הנתונים שלי נשמרו אולם הייתי נדרש להשאיר את האייפד פתוח ולהמתין להורדת המשחק מחדש.. משקל המשחק הוא בערך 700-800 מגה ובהורדת הפרקים הנוספים הוא מגיע עד ל - 1.7 גיגה..

לסיכום של עיניין - איך אני מתרשם מהמשחק?

המשחק עומד בראש רשימת המשחקים בסדרה מבחינתי , הגרפיקה שופרה בצורה ניכרת - אם חשבתם ש 4 היה גרפיקה טובה כאן היא טובה פי עשרה מונים... שינוי הפרקים והכנסת משימות קטנות מהנה הרבה יותר מאשר משימה אחת ארוכה שמרכיבה פרק ארוך, יש משימות קשות מאוד ויש קלות יותר, יש משימות שדורשות זריזות ויש כאלה שדורשות יותר מחשבה והיצמדות לבקשות של המשימה.

סהכ המשחק מאוד מעניין ומהנה, לצערי חובת האינטרנט די מעיקה אולם מבחינתי היא לא דיל ברייקר...

מומלץ בחום למי שאוהב לירות באנשים ולא יכול לעשות את זה בחיים האמיתיים...

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי