סקירת אפליקציה PDF expert

איך חותמים על מסמך? באייפד כמובן!

 

אחד הדברים הנהדרים באייפד מבחינתי הוא שאני לא צריך להדפיס מסמכים לחתום או למלא ואז לפקסס או לסרוק ולשלוח מחדש.

תקופה ארוכה היינו מקבלים איזה מסמך במייל או בפקס, היינו מדפיסים אותו או ממלאים אותו ואז היינו שולחים חזרה בפקס או סורקים שוב מכניסים למחשב ואז שולחים שוב במייל.

מי שבאמת היה מתורגל בנושא הכל היה לוקח לו כמה דקות, לקבל, להדפיס, לחתום, לסרוק ולשלוח.

מאז שיצא האייפד ומרבית הטפסים נשלחים במייל או ניתנים להורדה מהאינטרנט אני מקפיד לפתוח את כל המסמכים ולשמור אותם באפליקציה אחת - documents ( גם היא של חברת readdle ) למה? האפליקציה מעבר לכך שהיא קלה לתפעול יכולה להתחבר למספר רב של עננים ואפילו לאותו ענן עם משתמשים שונים.

יום אחד ראיתי שאפשר לכתוב על מסמכים בdocuments, ניסיתי והתבשר לי שעלי לרכוש אפליקציה נוספת שתהיה מותקנת על האייפד - פניתי לחברת readdle והם שמחו לספק לי את האפליקציה למבחן...

 

אז מהי בעצם אפליקצית PDF expert 5 ?

האפליקציה היא documents על סטרואידים, היא כוללת את כל היכולות, הממשק הפשוט והנוח שקיימים בdocuments כאשר מתווסף לכך היכולת לכתוב, לסמן, להוסיף ולצייר על מסמכים, כן לא רק PDF אלא גם וורד ואקסל.

 

היכולת להתחבר למספר שירותי ענן ואפילו לאותו שירות תחת משתמשים שונים מאוד נוח ומקל את העבודה בצורה כללית, לא עוד אפליקציות שונות לשירותי ענן שונים והצורך להחליף משתמש באפליקציה בשירות ספציפי.

 

סקירה על documents שעשיתי בעבר אפשר לקרוא כאן, אני אסקור רק את ההבדלים שמסתכמים בחלק של כתיבה ועבודה על מסמכים.

 

אז איך היא עובדת?

לאחר פתחנו מסמך באפליקציה אנו נראה למעלה שלושה כפתורים - הראשון מצד שמאל מיועד לכתיבת הערות, ציור, כתיבה בתוך המסמך, הדגשה, הוספת צורות - ריבוע, עיגול, קו או חץ, חותמות, מדבקות ( גם מאלבום התמונות שלנו ) והוספת חתימה.

אנו יכולים לבחור בצבע, עובי ובשקיפות העט - כך שאנו יכולים לבחור אם ברצוננו לכתוב על המסמך או להדגיש חלקים ממנו.

 

הכפתור האמצעי מיועד לשינוי צבע המסך להקלה על היכולת בקריאה, הפיכת טקסט למילים, כיוון גלילת הטקסט, שינוי בהירות מסך ויכולת מיקוד לטקסט.

 

הכפתור השלישי ( והכי ימני ) מאפשר לנו לערוך את המסמך עצמו ולייצא אותו עם תיקונים, אנו בעצם יכולים להוסיף מילים או למחוק לטקסט הכתוב בקבצי PDF!!!, האפליקציה מזהה את המילים והופכת אותם לטקסט, וכך בעצם אנו יכולים לתקן מסמכי PDF ללא מאמץ, אז אם מחקנו מילה היא תסומן עם קו עליה, אם הוספנו מילה היא תהיה בצבע אחר.

יש לנו שני מצבים בתיקון המסמך, הראשון הוא תצוגה מקדימה בה אנו משנים את המסמך והשנייה היא התצוגת המסמך לאחר העריכה ואיך שאנו נשלח אותו לצד שלישי.

 

באנגלית הנושא עובד מצויין אולם בעברית האפליקציה לצערי הופכת את המילים ומשבשת את הכתוב - כך שתיקון המסמך והיצוא שלו כמסמך חדש לא עובד בעברית.

 

חוץ מהכפתור האחרון האפליקציה עובדת בצורה נהדרת והוספת הערות, הדגשה, מדבקות וחתימה עובד מצויין, מעבר לעבודה חלקה יתרון האפליקציה הוא בפעולה קלה וברורה שלה, לא צריך לחפש ולנסות להבין איך כל דבר עובד וכל השימוש באפליקציה זורם וברור.

 

עוד יתרון הוא שאיננו צריכים להעביר את המסמכים המצויים ב documents לאפליקציה חדשה מאחר והיא מזהה שבאייפד או באייפון מותקנת PDF expert ונותנת להוסיף את יכולות העריכה ללא בעיה.

אז מה אני חושב?

כן יש אפליקציות זולות יותר לעריכת מסמכים אולם כל מה שקשור לניהול מסמכים, גישה לריבוי עננים וקלות תפעול - PDF expert מצדיקה את המחיר.

מומלץ למי שרוצה לעשות סדר במסמכים ובעננים שלו ולצמצם אפליקציות באייפד

קישור להורדה

 

 

 

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי