לחיות בלי מחשב

אחד הדברים שגרמו ל להתחיל לכתוב בלוג משל עצמי היה הדרישה למחשב, לא יכולתי לכתוב היכן שכתבתי ללא מחשב.

כאשר ניסיתי לעבור לאנדרואיד המצב היה הרבה יותר טוב, יכולתי לכתוב מהטאבלט ישירות לאתר, אולם גודל הטאבלט והביצועים לא היו לרוחי, האיטיות של המכשיר, הביצועים של המכשיר בזמן הגלישה באתר ועוד.

לאחר מחשבה ארוכה החלטתי שאני חייב להיות נאמן לעצמי ואינני יכול להמשיך לחיות עם משהו שאינני נלהב להשתמש בו - רק לציין שאני מאוד אוהב את המחשב שיש לי, אולם הוא לא נכנס לי לכיס וזה מבחינתי חסרון ענק.

כמעט לכל מקום שאני הולך יש לי אייפד ( מיני ), אני קורא בו, כותב, עורך תמונות וסרטונים וכל הפעולה איתו נוחה לי הרבה יותר מאשר מהמחשב.

כן אין ספק שכוח העיבוד שונה והיכולות שונות, אולם כאשר אני זקוק לעריכת סרטון, העלאתו לYouTube, עריכת תמונות וכתיבה - האייפד נותן לי פתרון מצויין והוא נכנס לי לכיס..

 

ביום יום אני לא משתמש במחשב, אין לי סיבה לכך, כל המוזיקה שלי בענן, כל התמונות שלי בענן ונגישות מכל טאבלט, אני קורא באייפד, כותב, יוצר מוזיקה ומצייר, גם כאשר אני מחפש משהו אני עושה את זה באייפד, רשימות, שיחות טלפון - face time או skype וכמובן משחק, זמן הטעינה קצר בהרבה מהמחשב וזמן החיים שלו ארוך בהרבה. אני עורך סרטים ותמונות על האייפד ואפילו עושה קניות... אז תזכירו לי למה צריך מחשב??

אז מבחינתי האייפד הוא תחליף מצויין למחשב!!

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי