אז מה אני חושב רגע אחרי

ובכן לצערי לא היה מרגש כמו שחשבתי, למרות שכל המוצרים דלפו לרשת לפני אני חייב לומר שהמערכת שאפל יוצרת ומשתלבת במוצרים שלה מדהימים, פישוט הפעולות היום יומיות הוא לגמרי גאוני עד למצב - למה לא עשו את זה קודם... כנל גם עם השעונים - ואני לא חובב שעונים..

למרות של אייפון החדש יש מסך גדול יותר הוא רחב בפחות מסנטימטר מהאייפון הנוכחי - הדבר שהוא מאוד חיובי מבחינתי, אני יכול לשלול את מסך 5.5 אינצ מאחר ולא נוח לי כזה גודל מסך - כן יהיה מעניין להרגיש אותו ולשחק איתו אולם בסופו של יום זה עדיים 170 גרם ומסך של 5.5 אינצ שיושבים לך בכיס..

עם מסך 4.7 אינצ אני יכול לחיות, וזה מבחינתי כבר טוב יותר, שני הבדלים בין המכשירים ( לא כולל את הסוללה ) הוא כמות הפיקסלים שיש ב5.5 ומייצב תמונה אוטומטי.

אני שמח שמשקל המכשיר נמוך מהאייפון 4s שיש לי... אולם לצערי הוא עלה מ112 גרם ל129, ואין ספק שזה בזכות הסוללה.

קצת על השעונים - נראה נחמד ואין ספק שזה יתפוס מספר אנשים, אני לא הולך עם שעון!

עכשיו נשאר לחכות שיגיע לארץ...

 

 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי