חזרה לשגרה - מחשבות, אכזבות והמשכיות

בתחילת החודש כתבתי על פעמים שלא בא לנו לעשות דברים ומרבית החודש לא כתבתי, לא כי לא רציתי אלא כי לא הצלחתי להביא את עצמי לכתוב, תקופה ארוכה נעדרתי מהבית ומצאתי שמה שהיה נכון לגבי בשנים האחרונות לא ישים כיום.

יולי אוגוסט הוא החופש הגדול של הילדים והפעם בחרנו לקחת את הילדים מחוץ לארץ בפעם הראשונה שלהם, היינו זקוקים בעיקר להכנה נפשית בשבילנו אולם לאחר הפעם הראשונה, השנייה הייתה יותר קלה.

נסענו עם הילדים לכרתים - פעם למזרח ופעם למערב, טיילנו ברכב, היינו בחופי ים שונים, עשינו הפעלות, קנינו שמן זית ויין ובעיקר נחנו משגרת היום יום, עוד על הטיול וסקרית האזור אני אכתוב בפוסט נפרד.

אני מאוכזב מאפל טיוי - אני חושב שכתבתי את זה פעם ואם לא כאן אז בטח רק בפתקים שלי, ציפיתי שהמכשיר יהיה הרבה מעבר למה שהוא היום, היום הוא משמש אותי בעיקר לצפות בטלויזיה, ציפיתי שהוא יהיה סוג של קונסוליית משחקים, אז יש כמה משחקים נחמדים שאני משחק והילדים אוהבים אבל ההיצע של אפל לא משתנה, לא יוצאים משחקים חדשים ובסך הכל אם אני מסתכל על כך אין משחקים חדשים - באמת שווים - גם לאייפד, יש הרגשה שהכל נעשה כבר ואין שום דבר חדש, די מאכזב.

אם אני משווה את האפל טיוי לקונסוליות אחרות אז אין ספק שהאפל טיוי סובל ממחסור וכנראה שבעתיד תצטרף קונסוליית משחקים ליד הטלויזיה שלי.
היתרון היחיד של אפל טיוי הוא בעלות המשחקים והיכולת לשחק אותם גם על האייפד ועל האיפון בנוסף לאפל טיוי.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי