אייפון X - התרשמות

היום בבוקר הלכתי לראות את האייפון החדש ובכך שאומרים חדש זה קצת מבלבל מאחר ולפני חודשיים הושק האייפון 8.. היום בבוקר הלכתי לראות את האייפון X, מה אני חושב עליו ואיך התרשמתי ממנו.
אוקי לעיניין, המכשיר לא כבד מידי ולא גדול מידי כמו שחשבתי שהוא יהיה, למרות שאמרו שהמשקל שלו קצת עלה והוא קצת יותר גדול מהאייפון 6,7,8 בהרגשה ביד הוא היה נחמד.

כיום אני משתמש באייפון SE ורכשתי אותו לפני כארבעה חודשים בידיעה שהאייפון 8 הולך לצאת, בכוונה לא רכשתי את האייפון 7 וזאת מאחר ולא הרגשתי בנוח להסתובב עם מכשיר גדול מידי בכיס, בחודשי הקיץ אני נוטה ללכת עם מכנס קצת והכיסים לא מספיק גדולים גם לארנק וגם למכשיר סלולר, אני נוטה להיתנייד ברגל או באופניים ומכשיר גדול בכיס לא נוח בזמן הליכה או רכיבה על אופניים.

למרות שהאייפון 10 ( במקום כל פעם לעבור לאנגלית ולכתוב X ואז לחזור לעברית אני אקרא לו בשם הכי פשוט שלו על ידי המספור 10 ) גדול יותר מהאייפון 8 והרבה יותר גדול מ האייפון 5 וכמובן כבד יותר מבחינת המפרט - הוא לא מרגיש כך ביד, הוא מרגיש מאוד נוח ויכולתי להגיע לכל מקום במסך בעזרת האגודל ללא בעיה, החוסר בכפתור לא הפריע בכלל והיה מאוד נחמד להביט רק במסך, הדבר היחיד שלא הסתדר לי היה סגירת האפליקציות והמעבר בין אפליקציות - יכול להיות שזה היה מאחר והמכשיר שהשתמשתי בו היה יחידת הדגמה.

אין ספק שזה מכשיר מיוחד ושונה מהנוף המוכר לנו, למרות שיש המון מכשירים בעלי מסך גדול השילוב כאן של מסך גדול ועדיין מכשיר לא גדול מאוד יוצר מכשיר מאוד נוח, כמה שימושי לי כרגע הוא יהיה? קשה לי להאמין, אני עדיין מעדיף את המכשיר שלי קצת יותר קטן, אני מאוד מקווה שאפל יחשבו על הוצאת מכשיר קטן יותר בגודל ה- 5 אולם עם מסך לאורך כל המכשיר.

כמו שאני רואה את זה המכשיר הוא הראשון בסדרה חדשה של אפל ומהיום אנו נראה מכשירים ללא כפתור בית, אין לי ספק שאפל ימשיכו לייצר מכשירים ״זולים״ עם כפתור בית - הדגמים הקודמים אולם מכשיר הדגל שלה יהיה ללא כפתור בית והוא רק ילך וישתפר.

הנושא האחרון הוא המחיר, לשלם 4500 שח על הגרסה הפשוטה ביותר של האייפון 10 זה הרבה, כן אני יודע, אני שילמתי מחיר קרוב לכך לפני שלוש שנים שרכשתי את האייפון 6 פלוס שלי וזה היה באילת, אולם מאז גודל הזיכרון למכשירים גדל והיום אנו מחוייבים לנפח אכסון גדול מאחר והסרטונים והתמונות שוקלות יותר, מבחינתי לרכוש כיום מכשיר עם 64 גיגה זיכרון זה לא מספיק והייתי שמח אם היה דגם בעל 128 גיגה, אולם אין והקפיצה הבאה היא 256 גיגה, מה שמייקר לנו את המכשיר ב1000 שח ל5500 שח, לא מעט.. ( באילת יהיה זול יותר.. נחמה יחידה )

מי שצריך להחליף מכשיר ואוהב להחליף מכשיר כל שנתיים שלוש ימצא חבר טוב באייפון 10, מי שלא זקוק למכשיר חדש ויש לו את האייפון 7 - הייתי ממליץ לו למהתין עוד שנה לדגם הבא שיהיה בטוח יותר טוב - בדיוק כמו עם השעון , דגם ראשון טוב, דגם שני מצויין ודגם שלישי כבר מדהים.

האם אתם הולכים לרכוש את המכשיר החדש או לחכות לשנה הבאה?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי