זיהוי פנים מול זיהוי טביעת אצבע

האייפון החדש משתמש במערכת זיהוי פנים

הרבה טענות נשמעות על המערכת הזו וכאחד שלא מכיר את המערכת אין לי הרה מה לומר, אולם מה שאני כן יכול לומר - לא הכל מושלם בזיהוי טביעת האצבע
ולמה אני אומר את זה?
בימים האחרונים יוצא לי לעבוד הרבה עם כלי עבודה חשמליים ונייר ליטוש ( פרטים בפוסטים באים בעתיד ) ואני חווה בעיות נוראיות עם המערכת.

התרגלנו לטוב

ומה זה אומר? טוב לא בטוח שכולנו… כיום ואפילו קודם  ( כל עוד היה לי בטלפון חיישן טביעת אצבע ) כל פעם שרציתי לרכוש משהו, רציתי להיכנס לאפליקציה מוגנת - לא הייתי צריך לעשות הרבה, רק להניח את האצבע על החיישן ויכולי להיכנס אל האפליקציה או לבצע תשלום, אולם היום לאחר כמה ימים של עבודה עם כלים  חשמליים אשר קצת שוחקים את העור אני מוצא בעיה מאוד גדולה במערכת, אני לא יכול להיכנס למכשיר שלי עם טביעת האצבע ונאלץ להקליד את הקוד האישי, נכון זה לא כל כך נורא אולם כאשר אני רוצה לרכוש משהו מהחנות של אפל או מאיביי לדוגמא אני חייב להקליד את הסיסמא שלי - ולאחר שאתה מתרגל לא להקליד מחרוזת של אותיות רנדומליות כל כך הרבה זמן - די קשה להיזכר בכך ולחזור לכתוב אותן.. מה זה אומר לנו? חיישן טביעת האצבע ומערכת זיהוי הפנים פוגעות לנו בזיכרון! סתם , זה לא היה מהות הפוסט בכלל אלא שלכל מערכת יש צדדים חיוביים וצדדים שלילים, לא כל אחד מסתדר עם כל מערכת ולא כל מערכת מתאימה לכל אחד.. לכן אם אתם עובדים הרבה עם הידיים והעור שלכם לא נשאר שלם עדיף למצוא פתרון אחר למערכת זיהוי האצבע.. אני יודע שאני חושב על אחת כזו..

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי