עוד אפליקציות בהוזלה ששווה לרכוש

בהמשך מאתמול עוד אפליקציות שמחירן ירד ושווה לרכוש אותן:

Hidden Folks

אפליקציה חביבה אשר בה אנו צריכים למצוא חפצים מסויימים אשר מוחבאים בתוך ציור, האפליקציה כולה מצויירת ביד ובניגוד לציור השבועי של גקי ( כל כך אהבתי את הציורים שלו והאפליקציה שהייתה ולצערי לא שרדה ) כאן חלק מהעצמים מתחבאים ועלינו לגלות אותם על ידי נגיעה בציור עצמו ויצירת תגובה - אם למשל אנו צריכים למצוא בננה ואנו לא רואים אותה בציור אנחנו יכולים לגעת בעץ ולחשוף אשכול בננות ופתאום בננה אחת תיפול ממנו והיא תהיה העצם שאנו מחפשים, או למשל קוף שמתחבא על העץ, משחק חביב ביותר עם קולות רקע חמודים.
להורדה במחיר של 1.99 דולר

Monument Valley 2


משחק ההמשך לאחד המשחקים היותר ממכרים שהכרתי ועכשיו מחירו ירד! שווה בטירוף
למי שלא מכיר מונומנט הוא ציור בעל שינוי פרספקטיבה אשר לא נגמר, אנו צריכים להביא את הילדה אל הגברת ( אמא שלה או משהו אחר ) על ידי הולכת הילדה דרך הציורים ושינוי הפרספקטיבה של הציור כל פעם
להורדה במחיר של 1.99 דולר

Splitter Critters


זהו אחד המשחקים שלא הכרתי ולא ידעתי אם להמליץ עליו או לא, הוא נראה ממש נחמד אולם הרבה משחקים נראים נחמד, הבעיה שלפעמים אתה קונה משהוא ולא משתמש בו ואז זה חבל, גם אם זה רק 3.5 שקלים…
המשחיק נראה טוב, עלינו להביא את החיזרים אל החללית על ידי חתיכת הציור ושינוי הציור כך שהם יוכלו להגיע לחללית - לא יכולתי לעמוד בפיתוי - אני אוהב פזלים

ואיך אפשר בלי

Pixelmator


תוכנת עריכת התמונות הכי טובה ופשוטה שיש!
אין לי הרבה מה להוסיף עליה - פשוט חובה בכל מכשיר ובמחיר של דולר ..

ועוד אחת מצויינת ומרגיעה אשר מאוד מאמצת את הראש

Shadowmatic

אין כמו פאזל טוב וכאן הוא במיטבו, רק לסובב ולהתאים את הצורות וליצור משהו חדש
פחות משני דולר כתבתי? ויש גם גרסה חינמית…

איך אני בוחר משחקים ואפליקציות לפני שאני קונה?
אני אוהב להסתכל באתר שנקרא appshopper שנותן לי מידע על אותה אפליקציה, כמו מה היה המחיר שלה קודם, האם הוא ירד יותר בשלב מסויים ולכמה, מתי היא עברה עדכונים וכמה עדכונים היא קיבלה וכמובן מתי היא שוחררה לאייטונס סטור, כל המידע הזה נותן לי איזה שהוא מבט על האפליקציה עצמה ועל המפתח שלה, כמה הוא משקיע באפליקציה והאם היא זוכה לעדכונים לאורך זמן, שלא תבינו לא נכון, אפשר ליפול לפעמים עם אפליקציות, לפעמים אין מה לתת להן עדכון כי הן פשוט עובדות טוב, לפעמים אפשר לראות שהמפתח הוא מפתח סדרתי אשר מוציא הרבה אפליקציות ולא מעדכן אותן לאורך זמן ואז כדי לשקול האם ההשקעה באפליקציה הזו היא כדאית, האם היא תשמש  אותי לאורך זמן או האם היא לזמן קצר, יש לי אפליקציות שרכשתי לפני חמש או שש שנים והן עדיין מקבלות עדכונים ואני משתמש בהן הרבה, דבר כזה נותן הרגשה טובה בעיקר שרכשת אפליקציה במחיר מלא.

אולם לפעמים גם בתי תוכנה גדולים יכולים לא לעדכן את האפליקציות שלהן ולהשאירן על גרסה ראשונה מאחר והן לא רוצות לבזבז משאבים - gameloft לא מעדכנת את כל המשחקים שלה לדוגמא למרות שיש לה כמה משחקים מצויינים שהייתי שמח לשחק היום על האייפד ברזולוציה טובה יותר - משחקים ששוחררו בזמן האייפד הראשון או משחקים שכיום כבר לא נתמכים במערכת ההפעלה 11, במידה ובתי תוכנה כאלו היו ממשיכים לעדכן את המשחקים שלהם והאפליקציות אני משאר שהמשחקים היו נשארים רלוונטים להרבה מאוד זמן.

לכן כמו בכל רכישה בדקו את האפליקציה האם היא מתאימה לכם, האם תשתמשו בה לאורך זמן או שהיא רכישה רגעית שלא משנה לכם אם תקבל עדכונים בעתיד..

אני יודע שיש המון משחקים שרכשתי בעבר, סיימתי אותם ומחקתי אולם הם ממשיכים לקבל עדכונים בעיקר לתאימות לגרסאות ולא מבחינת שלבים - דבר אשר מאפשר לי לחזור ולשחק בהם גם אם אני מכיר אותם טוב טוב..

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי