למה אני רק כותב ולא מעלה סרטונים

אז אין לי ספק שזה ממש לא מעניין אותכם אולם מאחר והמון מהתוכן היום אנחנו משיגים ביוטיוב עולה השאלה מדוע אני לא מכין סרטונים ומצרף לכתבות שלי.
בשלב מסויים זה מה שהתכוונתי לעשות והחלטתי שאני מפסיק לכתוב ומתחיל להעלות רק סרטונים ללא מלל כתוב, אולם לאחר זמן מה התחוור לי שהנושא הרבה יותר מורכב מאשר רק לצלם ולהעלות והזמן שהעריכה לוקחת לי עוברת את הזמן שיש לי להשקיע החלטתי לוותר על נושא הצילום ביום יום ולהסתפק רק בכתיבה, אני עדיין אעלה סרטונים אולם בתדירות הרבה יותר נמוכה ממה שהעלתי בעבר.
אני מוצא שכתיבה מגיעה בצורה הרבה יותר קלה וזורמת מאשר להכין מצלמה, להכין זויות צילום, לצלם ולאחר מכן לערוך את כל הקטעים לוידאו אחד שלא יעלה על 10 דקות ועדיין יכלול את כל מה שאני רוצה להעביר, יותר מידי השקעה שאני רוצה לעשות ואין לי את הזמן אליה.
אז כך אני ממשיך לכתוב והמילים העיקר נשפכות מהאצבעות ללא הרבה הכנה מוקדמת ישירות לאתר.
בפוסט הבאה אני אשתף על ההתלבטות בין הרכישה של אייפד חדש לבין מחשב חדש

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי