בליינד ספוט עונה שלישית!!! - עדכון

עונה שלישית לסדרה הכל כך מותחת ונהדרת תעלה בסלקום… היום!!! 2/11/2017

סלקום ממשיכה להוסיף תוכן והפעם את אחת הסדרות המותחות ביותר שפגשתי בזמן האחרון - בליינד ספוט
קצת רקע על הסדרה:

העונה הראשונה נפתחה ב"טיים סקוור"- אישה שאיבדה את זכרונה, גופה כולו מכוסה קעקועים מסתוריים- נמצאת עירומה בתוך תיק. הימצאותה הציתה שרשרת של אירועים מסתוריים, ומשכה את תשומת ליבם של חוקרי FBI, המנסים לפענח את המפה שעל גופה - מפת קעקועים המכוונת לפתרון מקרי רצח ולגילויים מפתיעים לגבי זהותה של האישה. העונה השניה העונה מסתיימת כאשר סוכני ה-FBI  מצליחים להביס את שפארד, האחראית על הפשע הגדול שתוכנן, וסוקלים את שלב שתיים בתוכניתה. ג'יין נמצאת בסוף העונה במקום לא מוכר עם מורה דרך סינית. קורט בא לחפש אותה ומביא עמו בשורה מרה לגבי שאר חברי הצוות אשר נעדרים על ידי גורם לא ידוע. העונה מסתיימת כאשר הם מבינים שכדי למצוא אותם ולאתרם הם צריכים לעשות זאת ביחד.בעונה השלישית טיילור (הגיבורה) צפויה לקבל מכשיר מיוחד אשר יחשוף רובד שלם של פרטים נוספים המוצפנים בקעקועים.

באמת שלא ידעתי לאן יקחו את הסדרה וחשבתי עד לרגע סיום העונה השנייה שהסדרה בעצם נגמרה, אולם הקטע האחרון רמז לנו על איזה המשך וכיום אנו נוכל לדעת מה הוא צפן לנו, באמת מעניין לאן יוצרי הסדרה יקחו את העלילה הפעם.

אתם מכירים את המשפט - כגודל הציפייה - גודל האכזבה, אז הוא מבטא בצורה הכי טובה את מה שהרגשתי לאחר צפייה בפרק הראשון של בליינד ספוט עונה שלישית, למה?
בעונה הראשונה והשנייה אנחנו עקבנו אחרי רמזים שהוטבעו על גופה של ג׳ין, בעזרת פענוח הקעקועים יחדית הFBI נשלחה למצוא אנשים או קבוצות אשר פשעו וסכנו את האנושות, תוך כדי תפיסת הרשעים יחידת הFBI היו צריכים לסכל מזימה אשר הם לא ידעו מה היא אולם ידעו שהיא מסכנת את ארה״ב, לאחר שבסוף העונה השנייה הם סיכלו את המזימה ותפסו את הרעים מתחילה העונה השלישית, ומדוע היא נפתחת כל כך רע מבחינתי? כי אנחנו מבינים שבמשך שנתיים ( בערך ) לאחר כל הארועים גין ווולר הספיקו לחיות ביחד עד שיצא חוזה על ראשה של גין והיא ברחה, וולר מחפש אותה במשך שנה וחצי עד שהוא מוצא אותה ומתברר שמישהו קעקע את גופה של גין עוד הפעם בעוד הרבה קעקועים - אשר מרמזים לנו על עוד פשעים שנעשים כנגד האנושות, כאשר אנחנו מגלים שמי שקעקע את גופה של גין היה אחיה של גין - רומן, כל העלילה מקבלת תפנית, ומדוע? למה לעזאזל לעשות את אותו הדבר שוב? לא הספיק לנו שתי עונות? רצית לנקום באחותך, למה לשים עליה עוד חידות? או שתהרוג אותה או שתעזוב אותה בשקט, היה די מאכזב מבחינתי הפרק הראשון, אני מאוד מקווה ששאר הפרקים ישתפרו מאחר ולא ממש מרגש ומעניין לראות שידור חוזר של שתי העונות הראשונות שוב רק עם פשעים שונים.. עד עכשיו - אכזבה

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי