משלחת חיפוש - עונה שניה בסלקום

עונה שנייה לסדרה - משלחת חיפוש - עולה בסלקום טיוי מ… אתמול (קצת פספסתי מיילים )

קומדיית המיסתורין האפלה של ערוץ TBS האמריקאי
בכיכובה של אליה שוקאט Alia Shawkat
חוזרת בעונה שניה

10 פרקים בני 25 דקות, בשידור שבועי במקביל לשידור בארה"ב

קומדיה שחורה על ארבעה צעירים ניו יורקים, העסוקים בעצמם במרבית הזמן.
בסוף העונה הראשונה הם ניצבו בפני סיטואציה מורכבת מאוד, ובנקודה זו בדיוק נפתחת העונה השניה.

"משלחת חיפוש" היא קומדיה אפלה על קבוצה של ארבעה בני עשרים ומשהו החיים בברוקלין, בעיקר עסוקים בעצמם, ובמפתיע מתקבצים יחד סביב היעלמותה המיסתורית של מכרה משותפת מתקופת הלימודים.
הסדרה, שיצרו שרה ויולט-בליס, צ'ארלס רוג'ר ומייקל שואוולטר, היא בכיכובם של אליה שוקאט, ג'ון ארלי, ג'ון רנולד ומרדית הגנר.
"משלחת חיפוש" היא קומדיה מדויקת וישירה על אנשים השקועים במחשבות על עצמם ועל מה שהם רוצים מחייהם. היא מתמקדת בדורי (אליה שוקאט, "משפחה בהפרעה"), צעירה עדינה ומתוסכלת, שאינה מרוצה מהמקום שלה בחיים, במיוחד כשעיקר תרומתה לעולם הוא ארגון ומיון בגדים של מעסיקתה העשירה, שיימסרו לצדקה. דורי מרגישה שהיא תקועה במערכת יחסים עבשה ומנוכרת עם בן הזוג שלה דרו (ג'ון רנולד), טמבל חסר בינה שיודע בוודאות רק שהוא אוהב את חג המולד. היא גם לא ממש מחוברת לחבריה הקרובים אליוט (ג'ון ארלי), נרקסיסט שאוהב להוסיף לרשימת התארים הארוכה שלו הגדרות נפוחות מחשיבות עצמית וחלולות מבחינה עובדתית, ופורשיה (מרדית הגנר), שחקנית שנמצאת במאבק תמידי על איזון בין חוסר הביטחון הכרוני שלה והעיסוק העצמי האובססיבי שלה.

אני חייב לציין שלא ראיתי את העונה הראשונה ואפילו לא הכרתי את הסדרה עד קבלת הידיעה, לכן אינני יכול לחוות דעה בנוגע לטיב הסדרה - תצטרכו לראות ולומר לי מה אתם חושבים עליה לבד..

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי