iOS 9.3 חוות דעת

קצת יותר משבוע מאז הגרסה החדשה שוחררה והותקנה אצלי במכשירים אני מגיע עם התרשמות וחוות דעת - ממשיכים...


אני לא הולך לדבר על כל החידושים אלא רק על מה שאני מאוד אהבתי - שזה בעיקרון שני דברים פשוטים, הראשון שמים לב אליו מייד והוא night shift - בין אם זה בגישה מהירה

או מתוזמן - מההגדרות - תצוגה ובהירות

אנו יכולים לחוות במסך בגוון אדמדם או כחלחל בהתאם להעדפתנו, אני לא אכנס למה יותר טוב ואם זה נכון, לי אישית היה נעים מאוד לכוון את המסך לגוון אדום עדין בשעות הערב, אולם אני אינני דוגמא מאחר ואני מוריד את בהירות המסך למינימום האפשרי בכל הזדמנות..

הנושא השני שלא דובר עליו הרבה הוא שיפור במהירות תגובה באייפד, מבחינתי אפשר לחלק את העבודה שלי עם האייפד מגרסה 8 ועד גרסה 9.2.1 מהשלב בו עדכנתי את האייפד לגרסה 9.3 ( גרסה 7 הייתה המהירה ביותר אולם לצערי עקב שדרוג מכשירים נאלצתי לשדרג את כולם יחדיו בכדי להנות מסינדרום כל האפליקציות שאני עובד איתן ).
האייפד היה איטי ומסורבל ולקח לו הרבה זמן לבצע כל מטלה ומרבית הפעמים הוא פשוט נתקע או קרס, מאז העדכון האייפד מתנהג הרבה יותר טוב ומגיב הרבה יותר מהר לכל פקודה - עדיין לא גרסה 7 אולם הרבה יותר טוב מה שמחזיר את ההנאה משימושי היום יום באייפד...
הדבר נכון גם לאייפד מיני דור ראשון שמאוד התלבטתי אם לעדכנו, אולם לאחר משחק קצר עם האייפד שלי והרגשת השיפור עדכנתי מהר מאוד את המכשיר, האייפד מיני שלי היה על גרסה 9 וסבל מאיטיות, כאשר רציתי לעדכן לגרסה עדכנית יותר - 9.2.1 נאמר לי שהעדכון שוקל 1.4 גיגה!!! חיכיתי וכאשר יצאה הגרסה החדשה 9.3 היא שקלה רק!!! 240 מגה... אפשר להבין מדוע המכשיר מהיר יותר.. מעבר לכל שגם במקום הפנוי שנשאר באייפד לאחר העדכון היה גיגה מיותר שלא היה קודם.
תוך כדי השבוע אפל משכה את העדכון שהוציא למכשירים ישנים ולאייפד דור 2 מאחר והיו בעיות.. אני לא הרגשתי בשום בעיה בחיבור או מהירות והעדכון מבחינתי היה מוצלח.
האייפד דור ראשון חזר לתפקד בצורה יעילה - לא מהירה כמו גרסה 6 ( וחבל שלא.. ) אולם עכשיו הוא עובד חלק ללא המתנה וקריאות מיותרות.

אז אם אתם עוד לא עדכנתם וחוששים ממצב האייפד או הטלפון שלכם - אני יכול לומר שלפחות אצלי המכשירים הרבה יותר זריזים ומהנים.
לשיקול דעתכם

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי