Clearly כיסוי שקוף מינימליסטי

 קיבלתי לסקירה קייס חדש בשם clearly - מה שעומד מאחורי הקייס הוא מינימליסטיות כך שאנו יכולים להנות ממכשיר האייפון שלנו - מהעובי, הצורה והצבע שבחרנו.

הקייס שקוף כולו עם סימון קטן בחלק התחתון בצורת טיפה.
הקייס בנוי מחומרים איכותיים וכולל חיתוכים מדוייקים שקע הטעינה, שקע אוזניות, רמקול, מיקרופונים וצופציק הרטט / מצב שקט.
גב הכיסוי עשוי מפלסטיק מבריק ואיכותי המיוצר ביפן. הפלסטיק עובר תהליכים מיוחדים והוא מהחזקים ביותר אשר ניתן למצוא כיום בשוק הכיסויים, הפלסטיק עמיד בפני שריטות ופגיעות, 100% שקוף, וכמעט בלתי נראה.

מסגרת הכיסוי עשויה מסיליקון המיוצר בגרמניה, הסיליקון הינו צפוף במיוחד המאפשר קשיחות וספיגת זעזועים במינימום עובי, נעים למגע ונוח לאחיזה, הסליקון מונע החלקה ואינו מצהיב.
המסגרת מאפשרת לחיצה רכה נוחה ומדויקת על כפתורי המכשיר. 

אין הרבה מה לכתוב עליו מבחינת תיאור מאחר והוא מינימליסטי ושקוף, הוא עוטף את המסך כך שהמסך לא נוגע בשולחן כאשר מניחים את המכשיר הפוך, בצד השני הוא נותן הגנה טובה למצלמה ומעבר לכך יש לנו ארבע נקודות בחלק האחורי אשר יוצרים חוצץ בין הכיסוי לבין המשטח כך שגם החלק האחורי נשאר נקי.

כאשר הכנסתי את המכשיר לקייס ההרגשה הייתה טובה, מבחינתי זהו קייס מושלם מאחר והוא מגן על המכשיר בצורה שלמה משריטות בחלקי הגוף ובשימוש עם מגן מסך איכותי אפשר להיות רגועים שמכניסים את המכשיר לכיס עם חפצים שיכולים לשרוט לנו את המסך.


אני לא אחד שמפיל את המכשיר שלו ומאוד מקפיד לשמור על המכשירים שלי - כך שקייס כזה מאוד מתאים לי - אולם לא לכל אחד הוא יכול להתאים ואני חושב שמאוד תלוי בצורת השימוש ומבנה האישיות בשימוש בקייס כזה מינימליסטי, מי שמקפיד לשמור עליו ורוצה להנות מהקווים החיצוניים של המכשיר ומחוויית שימוש כמו שאפל התכוונה ביצירת המכשיר יכול למצוא קייס מאוד איכותי מבחינת מגע וחומרים.

מי שמעוניין לרכוש את הכיסוי יכול לקבל הנחה של 20 אחוז ברכישה בעת הכנסת קוד RBSHIRAN בתהליך ההזמנה והתשלום.
Www.clearly.co.il


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי