מחשבות על G5

הגיע הזמן שאני אתן את דעתי על המכשיר החדש של lg  ה G5 
אם אני מסתכל מבחינה חיצונית המכשיר נראה נחמד מאוד למרות שאני ממש לא אוהב את עיניין המצלמות הבולטות כדוגמאות סמסונג והאייקונים האחרונים - כן גם בנקסוס שרכשתי המצלמה בולטת מבחינתי זה לא להיט מאחר והיכולת שלהם להישבר ולהרס גדול יותר מאשר שהזכוכית של המצלמה שקועה או בקו הטלפון.
הדבר השני שאני לא אוהב הוא נושא הוצאת הסוללה והחלפת המודולים
מבחינתי משהו שנפתח ונסגר בצורה כמו שהסוללה יוצאת מהמכשיר זו בעיה, החלקים משתפשפים ויכולים להרס, מחברה כמו lg שמחשיבה את עצמה חדשנית הייתי מצפה לחדשנות, משהו בסגנון של סמארט קונקטור כמו אצל אפל וגוגל בחיבור המקלדות.
ובעוד נקודה אם אנחנו נוגעים - מבחינתי חדשנות זה לא לשמור על דברים בצורה הנורמטיבית אלא הגיוון והחידוש, ללכת נגד הזרם וגרום לשינוי, אחד הדברים שמבחינתי עברו מהעולם הוא חיבור 3.5 ממ של האוזניות, מעבר לעובי המכשיר אני מעדיף למלא את החלל שנוצר בסוללה מאשר בחיבור אוזניות, האוניות מבחינתי צריכות להיות מחוברות בבלוטוס או nfc, הדבר יכול לעזור להפוך את המכשירים לעמידים במים, כמו כן גם את שקע הטעינה אנו צריכים להוציא מהמכשירים וליצור סטנדרט הטענה אלחוטי.
אין בשום מהדברים המאמרים מעל להביע את דעתי על ביצועי המכשיר אלא רק על החלק העיצובי וביקורת כללית על דרך בניית המכשירים ודחיפת הקידמה למכשירים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי