האירוע של אפל - מחשבות אחרי

מה אני חושב על האירוע של אפל?
איך אומרים, מעט מידי ומאוחר מידי.. אולם עדיף מאוחר מאשר לעולם לא, ומה אני מתכוון? זה האייפד שהיה אמור להיות מושק עם האייפד פרו לפני חצי שנה וזהו הטלפון שהיה אמור להיות מושק לפני חצי שנה, אבל אפל כמו אפל לא יכולה להתרכז ביותר ממוצר אחד חדשני בהשקה, ומה זה אומר, אם אפל היו משיקים שני אייפדים חדשים - פרו 9.7 ו12.9 היה להם קשה לשווק אחד מהם ולמכור, אותו הדבר לגבי הטלפון.

מבחינתי על אפל לעשות כמה שינויים - השקת מוצר חדש אחת לשנה וחצי והשקת קו מוצרים שלם יחדיו - שלושה אייפדים זהים חומרתית ושונים בגודל.
שלושה טלפונים זהים חומרתית ושונים בגודל - כך כל הלקוחות יודעים שרכישת המכשיר היא בהתאם לגודל המסך וכל המכשירים עובדים בצורה זהה והכי חשוב יודעים שיש להם זמן להנות מהמכשיר למשך שנה וקצת, אני מאמין שדבר כזה מחזק את הקשר בין חברה ללקוחותיה.
אני זוכר שאחד הדברים בגללם לא הייתי מוכן לרכוש מכשירי Htc בתקופת הווינדוס מובייל היה מאחר וכל חצי שנה הם היו מוציאים מכשיר חדש עם פיצר מגניב ובמיוחד הם לא היו תומכים תוכנית אחורה במכשירים ולא היו מוכנים לספק פיצרים תוכנתיים למכשירים קודמים ( בני פחות משנה.. ).

ועכשיו לצד האומנותי - זו אחת הפעמים בה חשבתי - זה פשוט נורא, המצגת הייתה משעממת, לבמה עלו כל כך הרבה אנשים והציגו מכשירים חדשים ללא שום הנאה והתלהבות, טים היה בסדר - אבל הוא תמיד היה כזה משעמם שצריך להלהיב, האחרים פשוט היו נוראים, עלו לבמה וזה נראה שהם לא רצו להיות שם, לא התלהבו מהמוצרים שהם משיקים ולא נראה שהם עומדים מאחורי המוצר שלהם, לפעמים הגעגוע לסטיב פשוט מראה לנו לאן אפל כחברה הולכת, אין מישהו מיוחד ואגומנייק, מגלומן עם חזון שידגים ויתלהב גם מהדבר הפשוט ביותר ויראה לנו את הערכה שאנו צריכים לרכוש לו - כמו מלח ים על עגבנייה בשלה - פשטות ותענוג

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי