Mailbox - סוף הדרך

בעוד כמה ימים זה קורה,  אחת האפליקציות היותר שימושיות מבחינתי מפסיקה את הפעילות שלה והסיבה לא תמיד ברורה , לפני מספר שנים היא פערה חלל בין אפליקציות הדואר הרגילות לבינה - בערך כמו שאפל עשתה שהיא הוציאה את האייפון הראשון.. 

מיילבוקס עשתה שינוי באיך אנחנו מתייחסים למילים שלנו , מה אנחנו עושים איתם ועשתה לנו סדר במה עלינו לעשות איתם, היא נתנה לנו שלוש אופציות - ארכיון, מחיקה, העברה לתיקייה והתראה בזמן אחר, ארבע פעולות פשוטות שמבחינתי הפכו את העבודה וניהול תיבת הדואר שלי ( כמה תיבות - כמו כל אחד כיום ) לפשוטה מאוד ואפילו נוחה.
אני זוכר שזה התחיל עם sparro שנרכשה על ידיד גוגל וכל כך ציפיתי שהיא תמשיך להתקיים, חשבתי שגוגל תשלב את האפליקציה ונוחות השימוש שלה אצלה באפליקציה - אולם הדבר לא קרה והאפליקציה לא עודכנה הרה לאחר המהלך הזה..
לאחר זמן מה מיילבוקס נרכשה על ידי דרופבוקס - לא הבנתי את המהלך הזה ומדוע זה קרה והחשש הראשוני שלי הוא שהיא תפסיק את הפעילות שלה, חיפשתי באותה תקופה אפליקציה חלופית לאייפון ולאייפד ולצערי לא מצאתי משהו נוח שישתווה למה שהתרגלתי, לנוחות העבודה וקלות התפעול - וזה לא שלא ניסו לעשות את זה - המון אפליקציות יצאו עם יכולות דומות אולם הן לא היו אותו הדבר.
פיצר נוסף שאהבתי ( למדתי לאהוב ) הוא הסנכרון עם דרופבוקס עצמה - התקנו את האפליקציה מחדש או על מכשיר חדש - במקרה שלי אנדרואיד.. אין בעיה כניסה לשירות של דרופבוקס היה מאפשר לך לאחזר את כל תיבות הדואר שלך וההגדרות שלך ללא צורך בהכנסת הפרטים מחדש, גאוני מבחינתי וכל כך נוח - אפילו אפל דורשים הכנסת סיסמא לאחר שאתה משחזר את האייפד או איפון מגיבוי ורוצה לארגן את כל תיבות הדואר שלך מחדש..
אז אם נחזור לחלק העיקרי של הכתבה שלי והמשך הבכי והתלונות, השירות שלהם הולך להיסגר - עדיין לא ברור לי מדוע אולם כבר התחלתי לחפש מחליף ולצערי לא מצאתי מועמד מתאים, באנדרואיד מצאתי אפליקציה נחמדה בשם type שעושה עבודה טובה, היא נוחה לעבודה ושימושית מאוד, מאוד מזכירה את מיילבוקס אולם עדיין שונה, באייפד לצערי לא מצאתי משהו מספיק טוב, אני כיום משתמש - או יותר נכון מנסה להשתמש באפליקציה הגנרית שלל גוגל... איך אפשר לומר עליה - סביר מינוס
אז חבל לי שרוכשים ובסופו של דבר משביתים שירות טוב כזה,  הייתי מוכן לשלם עליו אם זה היה עוזר לשמור אותו קיים אולם כסף אף פעם לא ביקשו..
אז עוד 21 ימים נגמרת תקופה בה ניהלתי את המיילים שלי בנוחות ובהנאה,חוקים פשוטים ונוחים שלמדתי ליישם ופעולת swipe פשוטה לעבודה נוחה..

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי