השעון של אפל מגיע לישראל

בשעה טובה עם כמעט שנה איחור אנו נזכה לקבל את השעון של אפל - ביבוא רשמי - אצל המפיצה איידיגיטל
אני חייב לציין שלפני שנה שיצא השעון של אפל ולפני יותר משנה שיצאו שעוני האנדרואיד אני הייתי מאוד בספק אם זה יתפוס ויהיה שימושי, כאחד שלא הולך עם שעון לא מצאתי את החשיבות שיהיה לי עוד אביזר על היד שאני אצטרך להטעין כל יום בנוסף לאייפון ולאייפד - בכדי שהוא יראה לי מה השעה ויתן לי אינדיקציה על הודעות ומיילים, מאז עבר קצת זמן אני יכול לומר שעדי לא ממש השתנתה אולם המכשיר מעורר בי יותר עיניין, אני יודע שאני לא ארכוש שעון ליום יום ובמיוחד לא לדברים הקטנים של מוזיקה, הודעות או מיילים או אפילו סטופר - זה הזמן לומר למי שרוצה לתרום לי שעון להתנסות - מוזמן בחמימות.

אז לעיקר - ההודעה כמו שהגיעה מהעיתונות

Apple Watch יושק לראשונה בישראל ב11.2.2016 בבלעדיות בחנויות iDigital - היבואנית הרשמית של Apple בישראל.

 

איילת צרפתי רוזן מנכ"לית אי דיגיטל מציינת: "אנו שמחים לבשר על הגעת הApple Watch לישראללאחר שעשה רעש בעולם כולו ויצר הד בקרב חובבי הטכנולוגיה המושבעים ואוהבי הLife Style. על מנת לאפשר לצרכן הישראלי להכיר את הדגמים השוניםלהתנסות בעצמו ולחוות את יכולות השעוןנערכה הרשת עם מתקני תצוגה יחודיים שסופקו על ידי Apple שבאמצעותם יכול כל אחד להתנסות ולמצוא את השעון שמתאים לו.״ 

iDigitalהיבואנית הרשמית של Apple בישראל, משיקה בבלעדיות את ה-Apple Watch
השעון של אפלמאפשר למשתמש ליהנות מקבלת הודעותתזכורותשיחות וידיעות מתפרצות היישר לכף הידמעבר לכךהשעון של אפל הינו השעון החכם היחיד שיש לו  אפליקציות יחודיות ובלעדיות עבורועיצוב מהפכני וממשק משתמש שעוצב באופן מיוחד עבור פרק כף היד

הApple Watch מספק דרך חדשה לנהל אורך חיים מבוקר בכל העולמות – ניהול לוחות הזמניםחיי החברהשיחות טלפוןכתיבת הודעות וכו'. באמצעות הפיצ'רים Force TouchTaptic EngineDigital Crown וwatchOS2המסונכרנים עם מכשיר ה-iPhone ויחד מספקים דרך התנהלות חדשה.

ה-Apple Watch מסייע לאמץ סגנון חיים בריא יותר באמצעות אפליקציות מובנות של כושר ואימון גופני ומעקב אחר תנועות הגוףמד דופקקלוריות ועוד.

לחובבי שעוני הספורטמאפשר הApple Watch מדידת דופק ללא צורך ברצועת דופק נפרדתבאמצעות חיישני דופק מיוחדים הקיימים בגב השעון

כבר במערכת ההפעלה האחרונהנפתחה האופציה של הקלדה דרך חיווי קולי בעברית המאפשרת שליחת הודעות והכתבת מיילים בעברית דרך השעון

צפוי כי בקרוב תושק siri בעברית ובכך תשדרג את חוויות ואפשרויות השימוש בשעוןכך שניתן יהיה להפעילו באמצעות פקודות קוליות בעברית.  

מחירי ה-Apple Watch לדוגמא

 

דגם

גודל ׳38

גודל ׳42

Sport

1,999 ש״ח 

2,299 ש״ח 

Watch

2,999 ש״ח 

3,249 ש״ח 

 אני חייב לומר משהו על המחיר, אני תמיד משווה את המחיר בארץ לחול - אמזון ולוקח הפרש של 100 דולר כהפרש שמקובל עלי לשלם במידה ואני רוכש את המוצר בארץ וקצת פחות מ100 דולר אם אני רוכש אותו באילת, לכן אם אני לוקח את מחיר השעון הזול 350 ומוסיף לו 10 אחוז מס = 385 דולר, מכפיל ב4 שקלים לדולר = 1540 ש״ח, זה מחיר סהכ הגיוני מבחינתי לשלם - במידה והייתי רוצה להוציא סכום כזה על מכשיר שאני אישית לא רואה אותו שימושי בשבילי...

פרטים נוספים ובירור סניפי רשת iDigital בטלפון03-9005355

ניתן להירשם לקניית הApple Watch למכירה מוקדמת באתר iDigital:  www.idigital.co.il


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי