דוח שימוש מקלדת קייס בלקין לאייפד מיני

אז כמעט שנתיים אחרי שכתבתי סקירה קצרה על אביזרים בהם אני משתמש - לצערי לא מתי שרכשתי את המקלדת - אני רוצה לחזור אחורה ולראות את מה שכתבתי נכון גם היום...
אז לפני שנתיים רכשתי מקלדת לאייפד מיני, מאחר ובארץ רצו מחירים מאוד גבוהים על מקלדות רכשתי אותה מחול, נדבקתי מדבקות עברית והתחלתי להשתמש, מאז האייפד קיבל שני עדכוני תוכנה והרבה השתנה אולם הדבר היחיד שלא השתנה הוא השימוש שלי במקלדת, היו פעמים שלא עבדתי איתה כי רציתי משהו קל יותר ופחות מסובך, רציתי אייפד מיני קל ונוח שנכנס לי לכיס ללא לחץ והיו פעמים שרציתי להנות מכתיבה על מקלדת, בין כל הדברים שעברתי איתה יש לי רק דברים חיוביים לומר על המקלדת.
סוללה - מדהימה, היו לי כל מיני מקלדות אולם אולם זו ממש טובה, גם לאחר שנתיים שימוש הסוללה מחזיקה יפה לתקופה של שלושה חודשים בערך בין טעינה לטעינה, המקלדת עוברת למצב השהייה לאחר מספר דקות של חוסר שימוש וחוסכת סוללה.
עם עדכוני הגרסה של האייפד - במיוחד לגרסה 9 מצב העברת השפה קצת השתנה מהמקש הארוך וcmd וctrl cmd  דבר שלקח לי קצת זמן להפנים אולם היום זה משהו שבשגרה..
כיום אני מרגיש שהמקלדת קצת קטנה לי מאחר ויש קיצורים לא כל כך נוחים בשילוב עם המקלדת בעברית או קיצורים שנראים לי תמוהים מידי - כמו למה אני צריך ללחוץ על שני מקשים בכדי להפיק פסיק.. או חוסר בסימנים על המספרים כמו במקלדת רגילה והשימוש בהם.
שנתיים אחרי אני מסתכל על המוצר וחושב - לא הרגשתי צורך להחליף אותו, הוא מתפקד מצויין, לא היו איתו בעיות והסוללה מחזיקה מעמד הרבה זמן, מבחינתי זוהי רכישה מאוד מוצלחת.
הרבה פעמים אנחנו רוכשים משהו ולאחר תקופה מסויימת אנחנו מחליפים אותו חדש מסיבה כזו או אחרת, כאן זה לא קרה לי ואני מאוד מאושר מזה.
היום אם אני מסתכל על שוק המקלדות המשולבות בקייס לטאבלטים - יש כל כך הרבה מהם והם נחלקים לשניים - הזולות הסיניות ( בלי להעליב ) שהאיכות שלהן סבירה ואפילו טובה אולם הבעיה העיקרית היא בזמן הסוללה ואיכותה והצד השני הן המקלדות של חברות גדולות ומוכרות ( שגם מיוצרות בסין על ידי אותן חברות - סיכוי גדול אולם עם רכיבים איכותיים יותר ) שעולות בכמה רמות על המתחרות וגם עולות... אולם שוות את ההשקעה במידה ואנו באמת משתמשים בהן, תמיד אפשר למצוא אותן במבצע או פשוט לשלם מחיר על איכות.
אתם משתמשים במקלדת עם הטאבלט שלכם? איזה אביזרים משמשים אותכם בעבודה עם האייפד?

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי