סלקום טיוי חדשות ועדכונים

סלקום מעלה לשידור את הסרט חמישים גוונים של אפור לאחר פחות משנה שהוא יצא לקולנוע

חמישים גוונים של אפור"

Fifty shades of Grey

 

הסרט הרומנטי-ארוטי המדובר

שהיה להצלחה קופתית אדירה ברחבי העולם

 

זמין לצפיה בשירות סלקום tv

החל מהיום 3.2.16

באיכות HD וללא תשלום נוסף

בצפייה חינמית בכל עת במסגרת ספריית ה-VOD 


לינק לטריילר:

https://www.youtube.com/watch?v=z4nJX8snP4s

חייה של אנהסטודנטית צעירהמשתנים לחלוטין לאחר שהיא עורכת ראיון עבור עיתון האוניברסיטה, עם כריסטיאן - מיליונר יפה תואר. בעוד הם מתקרבים זה לזו, כריסטיאן חושף בפניה את אהבתו ומשיכתו ל-BDSM - סקס המערב קשירה-שליטה וסאדו- מאזוכיזם. אנה נרתעת- נמשכת לעולמו המיני נטול הרגש של כריסטיאן.

 

כל העולם חיכה בציפיה לעליית הסרט - בעקבות הצלחתו של הספר. בסרט, שהיה להצלחה קופתית אדירה, בכל העולם, וצפויים לו שני סרטי המשך, מככבים דקוטה ג'ונסון (בתם של דון ג'ונסון ומלאני גריפית') וג'יימי דורנן (הרוצח הסדרתי בסדרה The Fall) שהפכו בזכות הסרט לכוכבים מבוקשים בהוליווד. הסרט מלווה בפס קול מצויין עם שירים של ביונסהסיה ואלי גולדינג (Love me like you do).

הסרט גרף רווח של 600 מיליון דולר והוא דורג במקום הרביעי ברווחיות של סרטי קולנוע בשנת 2015.

 

חמישים גוונים של אפור (2015), 125 דק', סלקום tv.

 

בנוסף מוסיפה סלקום את ערוץ one ( מתאריך 31/1) 

 

החל מהיום סלקום משדרת את ערוץ ONE 

שידורי הליגה הספרדית בחבילת הטלויזיה

ב-  99 ₪  ובחבילת הטריפל.

כבר הערב ישודר המשחק המרכזי של ריאל מדריד 

ניר שטרן מנכ"ל סלקום: "צירוף ערוץ ONE HDלחבילת התוכן של סלקום tv

ב 99 ₪ לחודש מעניקה לצופה את חבילת התוכן הטובה ביותר בשוק הטלויזיה.

 אחרי שחוללה מהפכה בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית, כאשר הציעה שירות טלוויזיה במחיר חסר תקדים של 99 שקל בחודש, ולאחר שחוללה מהפכה לפני כחצי שנה בשוק התקשורת הקווית עם השקת חבילת טריפל - שכוללת טלפון ביתי, תשתית וספק אינטרנט וטלוויזיה במחיר חסר תקדים של 149 שקל בלבד בחודש, סלקום מביאה חגיגה לצופי סלקום tv: שידורים ישירים של משחקי הליגה הספרדית. המשחקים של מסי, רונאלדו ושאר כוכבי הליגה הטובה בעולם! החל מהערב ייהנו צופי סלקום tv משידורי הספורט של ערוץ ONE בגרסת ה-HD שלו.


ONE  מערוצי הספורט הפופולריים בארץ, הוא בעל זכויות השידור של הליגה הספרדית - ליגת הכדורגל הבכירה והיוקרתית באירופה. 

הליגה הספרדית -  הליגה האהובה ביותר על צופי הספורט בארץ משמשת כנכס הבולט של ONEאך יחד איתהיהנו צופי סלקום tv משידורי ספורט מובחרים נוספים כגון - כדורסל המכללות מארה"ב וקרבות אגרוף מהצמרת העולמית.

ערוץ  ONE HD מצטרף למגוון הערוצים הקיים בסלקום -   tv ערוץ 2 , ערוץ 10 , ערוץ 1 HD, ערוץ 20 , ערוץ 9 HD , חינוכית , 24 , ויוהויוה+, אפליקציית ספורט 5, נשיונל ג'יאוגרפיק HD, ערוץ 24,HD CNN,HD FOX NEWS, ערוץ בייבי HDמרתון תכני ערוץ ג'ים גם, מרתון סרטיםHD , מרתון סדרות HD, מרתון ילדים, מרתון סדרות ישראליות, מרתון קטנטנים, מרתון הופעות חיות HD  וכל זאת לצד חבילת התוכן העשירה הקיימת בשירות ה-VOD והכוללת גם את תוכניות הפריים טיים ללא עלות נוספת.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי