סימון אחוז סוללה בחיבור מכשירי בלוטוס

לאחרונה שמתי לב שכאשר אני מחבר את האוזניות שלי לאייפד אני רואה את כמות הסוללה שנשארה לי באוזניות, אני זוכר שהדבר קיים בחיבור השעון של אפל אולם לא ידעתי שזה קיים גם במכשירים אחרים.

האמת שזה לא מגיע עם כל המכשירים ואני חושב שזה קורה רק בחיבור מכשיר בעל בלוטוס בגרסה 4 ומעלה, בחיבור מקלדת חיצונית אינני יכול לראות את כמות הסוללה שנשארה לי אולם בחיבור האוזניות החדשות שלי אני יכול לראות את המצב, מה שמאוד מציק לי מדוע במכשיר האנדרואיד שלי אינני יכול לראות את כמות הסוללה שנשארה לי?? אני לא יודע אם יש לכך אפליקציה חיצונית אולם כל הזמן הייתי שומע גן פתוח וגן סגור ותמיד הייתי מאוד מסופק ממה שקיבלתי במכשיר האייפון שלי, תמיד שמעתי כמה דברים חסרים במכשיר האייפון שלי וכמה המערכת לא מתקדמת מול המערכת של האנדרואיד, אולם אני יכול לומר בוודאות שאני מעדיף מערכת מושלת מהתחלה שאינני צריך לעשות בה שינויים בכדי להתאים אותה אלי מאשר מערכת חצי מוכנה - כמו שתמיד אמרתי - למרות שיש שיפור במערכת של גוגל מלפני שנתיים - שאני צריך להתאים ולהוסיף לה חלקים.
יש אנשים שזה יכול להתאים להם והם אוהבים את המשחקים האלו אולם אני מעדיף לקבל מכשיר מוגמר ושלם ללא יכולות שינוי מאשר לקבל מכשיר ערום שאני צריך לחפש לו את מה שחסר לי..

תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי