ביקונקט משיקה אוזניות creative בלוטוס חדשות

ביקונקט משיקים אוזניות בלוטוס חדשות של חברת creative אשר בנוסטלגיה היותן אלחוטיות יש אופציה לשמע דרך כרטיס זיכרון מיקרו SD.

האוזניות מאופיינות הבלוטוס 4.1 שוקלות 100 גרם וסוללה שמחזיקה בין 8-10 שעות עבודה.
 עוד פרטים בהמשך


Creative Outlier

ביקונקט משיקה את ה- Outlier אוזניות אלחוטיות עוצמתיות של Creative

האוזניות החדשות מאפשרות ניגון קבצי מוזיקה ישירות מכרטיס ה-MicroSD גם ללא שימוש בסמארטפון.

 

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולם הטכנולוגיה משיקה את ה- Creative Outlier, אוזניות מעוצבות במשקל נוצה. 

 

מדובר באוזניות אלחוטיות המעוצבות בצורה אופנתית ובעלות משקל נוצה (100 ג'). העיצוב הייחודי של האוזניות המגיעותיחד עם כריות אוזניים מרופדות מעניק חווית שימוש נוחה לכל אוזן

 

Creative נתנו דגש על הוויזואליות של אוזניות ה- Outlier, דבר הבא לידי ביטוי בסט צבעוני של גומיות אקוסטיות המלובשות סביב לכריות האוזניים. גומיות אלו נותנות אופציות עיצוביות נוספות ובכך מאפשרות החלפת צבעים ייחודית באוזניות.

 

מלבד האלמנט העיצובי, אוזניות ה- Outlierמצוידות בזוג רמקולים בקוטר של 32mm עם מגנט ניאודיומיום המעניק איכות סאונד גבוהה בשמיעת מוזיקה ובניהול שיחה. כמו כן, המיקרופון המובנה באוזניות כולל מנוע ClearSpeech המסנן רעשי רקע, מעצים את חדות השיחה ומציע איכות שמע ברמת HD Voice-ready ללא הפרעות.

 

האוזניות תומכות בחיבור Bluetooth V4.1 ובעלות טכנולוגיית NFC המאפשרת חיבור פשוט ומהיר. בנוסף, אוזניות ה- Outlierכוללות נגן Mp3 מובנה המאפשר ניגון קבצי מוזיקה ישירות מכרטיס ה- MicroSD (דבר המאפשר שמיעת מוזיקה ללא צורך במכשיר הסמארטפון)מלבד חיבורים אלו, ניתן לבצע חיבורים נוספים דרך USB ו- AUX-in

 

ה- Creative Outlier מגיעות עם סוללה נטענת המובנת בתוך האוזניות. הסוללה מחזיקה מעמד בין 8-10 שעות של שימוש רציף. ההטענה ניתנת באמצעות כבל USB.

 

מחיר:399 ₪.


כמה מילים - את חברת קראטיב אני זוכר עוד מהזמנים של הרמקולים למחשבים - שאף פעם לא נשמעו טוב.. אולם מאז עבר המון זמן ואני חייב לומר שהרבה זמן לא עבדתי עם מחשב נייח שהזדקק לרמקולים חיצוניים.. ולא מזמן העלתי כתבה על כך שחיפשתי אוזניות אלחוטיות חדשות, יש כמה דברים מאוד נחמדים שאהבתי במפרט של האוזניות - nfc' היכולת לשנות את המראה של האוזניות, וכמובן בלוטוס 4.1, יש לי כמה דברים לא ברורים - חיבור usb? נראה לי תמוהה, כניסה לכרטיס זיכרון? השאלה העיקרית שלי היא למי מיועדות האוזניות.. אין היום נער ומבוגר שהולך ללא מכשיר הטלפון שלו ועליו הוא מתאכסן את כל המוזיקה שלו, ואם חסר לו משהו הוא מוריד את המוזיקה תוך כדי.. מבחנתי זה נראה שהאוזניות מיועדות לפלח שוק מסויים, רק לא ברור למי.. 



תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי