אוזניות בלוטוס skullcandy hesh 2 wireless

אוזניות הבלוטוס הראשונות שלי היו של חברת LG, הן היו מאוד קלות והתלבשו על האוזן עם קשת קטנה, הן בקושי שקלו ויכולתי לרוץ איתן בהנאה, באותו הזמן אני זוכר שמכשיר הטלפון שלי לא תמך בשידור סטראופוני לאוזניות רק במונו.. די התאכזבתי מכך מאחר והאוזניות שלי כן תמכו בכך..  מאז עברו בידי הרבה מכשירים והאוזניות נשארו, לא מצאתי סיבה להחליף אותן והן שירתו אותי היטב, לצערי לפני כחצי שנה האוזניות סיימו את חייהן, הבטרייה התחילה להיגמר מהר, ריפוד האוזניות כמעט ולא היה קיים והופיעה חלודה על הברגים ( רק על הברגים!! למרות שעות של ריצה והזעה עם האוזניות הן תפקדו מצויין ללא בעיה.
חיפשתי אוזניות חלופיות מאחר ואני לא נהנה ללכת עם כבל שיוצא לי מהכיס, מה גם שבכל תנועה הכבל זז והשמע לא טוב, החלטתי לחפש ובעקבות מחירי אוזניות גבוהים ( יותר ממה שרציתי להוציא ) החלטתי לרכוש אוזניות איכותיות עם כבל ומיקרופון, לצערי לאחר שההזמנה הגיעה אלי גיליתי שעשו טעות בהזמנה שלי ונשלחה אלי יחידה ללא כבל עם מיקרופון והאוזניות שלי צוידו בכבל רגיל.. לאחר מייל קצר ושירות שהפתיעה אותי - אמזון החזירו לי את כל הכסף, אני במייל שלי ביקשתי שישלחו לי כבל עם מיקרופון וציינתי שאני גר בישראל, לאחר בירור קצר הם התנצלו והחזירו לי את כל התשלום, אז לאחר כמה חודשים שהשתמשתי האוזניות ונהנתי מהאיכות ( skullcandy hesh 2 ) עדיין הפריע לי הכבל, הוא תמיד היה שם ונתקע לי ביד או זז והשמע לא היה מהנה במיוחד, החלטתי שאני זקוק לאוזניות בלוטוס טובות, לא רציתי לרכוש אוזניות זולות ולהתאכזב, לכן חיכיתי והמשכתי לחפש, חיכיתי למבצע טוב באמזון אולם לצערי לא מצאתי כזה.. לפני שבוע קיבלתי מייל על מבצע של חברת כרטיס האשראי שלי בו הציעו מבצע אחד ועוד אחד על מגוון האוזניות של skullcandy בבאג.. החלטתי לראות מה יש להם בחנות ולבדוק מחירים מול אמזון, לשמחתי מצאתי זוג אחרון של hesh 2 wireless והמחיר די דומה לאמזון - תווך של 10 אחוז הפרש, המבצע מדבר על שני זוגות ולכן המחיר של האוזניות בפועל נמוך ממה שאמזון מציעים, נכון שאני עדיין מוציא את אותו הסכום אולם אני מקבל אוזניות ספייר.. 
ולכן התחדשתי בשני זוגות אלחוטיים, 


האריזה כמו תמיד יפה, האוזניות יכולות להחזיק מעמד עד 15 שעות בעוצמה מקסימלית של שמע, הן מגיעות עם כבל טעינה, כבל 3.5 ממ עם מיקרופון ושקית לאכסון האוזניות



סוג זה של אוזניות עוטף את האוזן ויש לו ריפוד דמויי עור רך ונעים, 


מעבר לכבלים ולשקית אנו נמצא מדריך הפעלה ( כן אני נוהג לקרוא את המדריכים האלו ) בו יסבירו לנו על אופן החיבור של האוזניות, הדלקה וכיבוי, מעבר שירים קדימה ואחורה, השתקת המיקרופון והפעלתו מחדש וכמובן איפוס האוזניות.
לאוזניות יש שלושה כפתורים באוזן ימין - ווליום מעלה מטה וכיבוי הדלקה, בנוסף המיקרופון נמצא בחלק הקדמי של אוזן ימין.


בצד שמאל אנו נמצא את כניסת כבל 3.5 ממ, חיפשתי היכן אני מטעין את האוזניות, החלק הכי הגיוני יהיה לשים כניסת מטען ליד כפתור ההדלקה, אולם לא כך הדבר, כניסת כבל ההטענה נמצא מעל אוזן שמאל... לא הבנתי את הנדסת האנוש הזו..


להכניס את כבל הטעינה לא ממש נוח ופשוט, במיוחד בכניסת מיקרו usb שצריך להכניס את הכבל בצורה הנכונה ( אפל וגוגל הרגילו אותי לנוחות עם הכבלים הדו צדדיים שלהם ).


טעינה של שעה וחצי אמורה לספק 60 אחוז חיים לאוזניות.
אני עדיין לא ניסיתי אותן עם מוזיקה, מבחינת ישיבה על הראש הן מאוד נוחות ורכות, לא מופעל לחץ על הראש ויש בידוד טוב מרעשי רקע.
חוות דעת נוספת תהיה בהמשך לאחר שימוש של כחודש, במהלך החודש אני ארשום לעצמי הערות, דברים טובים ופחות טובים שאני חווה עם האוזניות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי