שש שנים לאייפד

לפני כשש שנים סטיב גובס הציג את האייפד, באותה תקופה כבר היה לי אייפון 4 - אם אני לא טועה - ולמזלי באותה תקופה אחי נסע לחול ורכש לי אייפד, באותה תקופה זה היה מכשיר חלומי מבחינתי, גלישה ברשת, מיילים וכמה משחקים... השתמשתי באייפד הזה שנתיים שלמות והייתי כל כך מאושר איתו, מאותו רגע שרכשתי אותו והתחלתי להתנסות בדברים חדשים התאהבתי, לא הבנתי איך אחרי ניסיון כזה אני יכול לחזור להשתמש במחשב פיסי.. ולאט לאט כמות הזמן שהייתי יושב מול המחשב, משתמש בו ירדה פלאים, לאחר שנתיים נהדרות עם המכשיר רכשתי את האייפד רטינה הראשון - שמוסבר האייפד 3,המכשיר היה מהיר בצורה חלומית ועשה כל מה שהראשון עשה רק מהר יותר ועם מסך מדהים, לאורך הזמן נטשתי את העבודה עם המחשב פיסי שהיה לי ורכשתי מק - גם בו לא ממש השתמשתי והעדפתי את האייפד לכל דבר שעשיתי, החלטתי שאני מחליף את המחשב שלי ( או יותר נכון של אישתי ) באייפד, אני לא זקוק ליותר מזה, וכך החלטתי למצוא את כל האפליקציות הנחוצות לי לביצוע מעבר כזה, לצערי כמה שרציתי לא ממש יכולתי לעשות דבר כזה ועדיין מצאתי את עצמי פוגש את המחשב - פחות אולם עדיין איתו, כאשר המיני הראשון יצא שמחתי מאוד, קיבלתי מבחינתי מחשב נייד שנכנס לי לכיס, עד אז יצאו עוד אפליקציות ויכולתי לומר בבירור שאני לא משתמש יותר במחשב, החלטתי לעבוד רק עם האייפד - להכל!!! זה כולל כתיבת מסמכים,עבודה עם numbers , עבודה עם תמונות וציור, מאז המשכתי לעשות הכל עם האייפד וניסיתי למשוך אנשים ולספק פתרונות לכל בעיה בה הם נתקלו במעבר למכשיר החלומי הזה.
בשלב מסויים התחלתי לכתוב באתר מוביליטי פריק ונאלצתי להשתמש במחשב, לא נהנתי מהמצב ולא התחברתי לשבת מול מסך עם מקלדת מול שולחן, רציתי לשבת על הספה, רציתי לשבת בבית קפה או סתם על הספסל ובמיוחד לא רציתי משהו שיכביד עלי, משהו שאני אצטרך לקחת תיק בכדי ללכת איתו, לא רציתי מטען ולא רציתי כבלים, רציתי משהו שנכנס לכיס - הפתרון הגיעה בדמות טאבלט נקסוס 7 סלולר,דרך הנקסוס יכולתי לכתוב באתר ולעשות את זה מכל מקום, אבל לא ממש נהנתי מהנקסוס, פתאום היו לי שני טאבלטים - אייפד ונקסוס ולא רציתי להשתמש בשניים, האנדרואיד היה טוב לשני דברים בעיקר - הורדת סרטים וכתיבה לאתר, בשלב מסויים מכרתי את המכשיר וחזרתי לעבוד על המחשב עד אשר נמאס לי, לא יכולתי לעבוד בממשק מסורבל ולא נוח, רציתי לעבוד בהנאה ובקלות, לכן פתחתי בלוג עצמאי והתחלתי לכתוב דרך האייפד - רכשתי אייפד מיני 2 סלולר ואיתו עד היום אני כותב מכל מקום.
מבחינתי השקת האייפד - אולם לא רק האייפד אלא בעיקר הiOS היא פריצת דרך, גם היום שאני עובד עם אנדרואיד במקביל אני יכול לומר שאני נהנה הרבה יותר ועושה את כל הדברים בצורה הרבה יותר קלה עם המכשירים של אפל מאשר מכשירי האנדרואיד.
האייפד בחומרה ותוכנה הוא שילוב מדהים אשר נותן לי יכולת לקצר תהליכים ולעבוד מכל מקום בצורה נוחה, לעשות דברים מסובכים ( על המחשב ) מבחינתי נעשים בצורה קלה, חלקה וזורמת על האייפד, יכולת שהגיעה לקצות האצבעות שלי בעזרת אפליקציות שמותקנות לי באייפד מול אפליקציות או תוכנות שמותקנות על המחשב הוא אדיר, האינטואיטיביות שמגיע כתוצאה משימוש בממשק הנגיעה הוא פשוט קסם מבחינתי.
אז אני לא יודע מה איתכם, יש לכם אייפד, טאבלט אנדרואיד או ווינדוס - זו חוויה אחרת משימוש במחשב לכל הפעולות הקטנות שנעשו פעם על המחשב, ואם אתם לא נהנים מהטאבלט שלכם כמוני - תחליפו לאייפד, ואם יש לכם אייפד ואתם לא מוצאים את עצמכם אתם תמיד יכולים לפנות אלי בשאלות.

תגובות

  1. לתלמידי עיצוב האייפד ממש חולל שינוי, בהחלט הממשק הכי נוח ומתקדם בשוק.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי