שתי סדרות - מר רובוט ומוצרט בג'ונגל משודרות בסלקום וזכו בטקס גלובוס הזהב

הזוכות הגדולות והחשובות בקטגוריית הטלוויזיה בטקס גלובוס הזהב 

הן רכש של סלקום טיוי ומשודרות רק בסלקום טיוי

MR. Robot  לסדרת הדרמה הטובה ביותר 

ו״מוצארט בג׳ונגל" לקומדיה הטובה ביותר 

גאל גרסיה ברנאל, "מוצארט בג'ונגל" - השחקן הטוב ביותר בקומדיה

כריסטיאן סלייטר, "מיסטר רובוט" - שחקן המשנה הטוב ביותר בדרמה

 

Mr. Robot
"Mr. Robot", להיט הקיץ שזכה לציון המשוקלל 98 באתר "Rotten Tomatoes", ושפע סופרלטיבים מהמבקרים המובילים בארצות הברית ובאנגליה, מספר את סיפורו של מתכנת מחשבים המגויס על ידי ארגון חשאי ששם לו למטרה למוטט את אמריקה התאגידית. סדרה של סם איסמעיל, שעונתה השנייה כבר מתוכננת לעלות ב 2016 (רשת שידור USA Network). מותחן הסייבר החדש עוקב אחר אליוט אלדרסון (רמי מאלק, "לילה במוזיאון"), צעיר החי בניו יורק ועובד כמהנדס בחברת אבטחת מידע ששמה "אולסייף". בהיותו אדם הסובל מדיכאון קליני וחרדה חברתית במקרה הטוב, ופרנויה והזיות במקרה הרע, הדרך היחידה שהוא מצליח לתקשר עם העולם סביבו היא בפריצה למחשבים של אנשים. בשל כך פונה אליו אנרכיסט בתחום האבטחה שכינויו "Mr. Robot" (כריסטיאן סלייטר, "ראיון עם ערפד", שכאמור זכה בפרס שחקן המשנה הטוב ביותר בדרמה) ומגייס אותו לשורותיו של האקטיביסטים (אקטיביסטים שהם האקרים). מטרתם לבטל את כל החובות בכך שיפילו את התאגיד אי-קורפ המרושע.

"Mr. Robot" לא רק קבעה ציון כמעט מושלם באתר המשקלל את ציוני כל מבקרי הטלוויזיה הכותבים באנגלית, אלא גם קבעה תקדים כתוכנית היחידה שפרקיה זכו לציון מושלם, דבר שמעולם לא קרה מאז הוקם האתר.

 

מוצארט בג'ונגל:

הדרמה-הקומית המתרחשת בניו-יורק מתארת את מעלליה של התזמורת היוקרתית בה דרך עיניה של היילי, נגנית אבוב צעירה. הסדרה מבוססת על הספר "מוצרט בג'ונגל – סקס, סמים ומוזיקה קלאסית", המגולל את סיפור חייה האוטוביוגרפי של בלייר טינדל, נגנית אבוב בתזמורת הפילהרמונית של ניו יורק. הסדרה של אמזון, חושפת בעשרה פרקים (כך גם בעונתה השנייה) את אחורי הקלעים של התזמורת ההיא דרך תיאור התזמורת הבדיונית בסדרה, עם דגש על המנצח האקצנטרי הנחשב לעילוי (בגילומו של גאל גרסיה ברנאל, שזכה כאמור בפרס גלובוס זהב על תפקידו בסדרה). היא מציגה את חייהם רוויי היצרים של הנגנים שלפעמים נדמים מעט אפורים, אחידים ומיושנים מנקודת המבט של היושבים באולם.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי