סדרה חדשה בפברואר - גוונים של כחול

בחודש פברואר תצטרף הסדרה - גוונים של כחול - בכיכובה של ג'ניפר לופז וריי ליוטה לשידורי סלקום טיוי
 
 

היא לא סתם שוטרת קשוחה. היא חצתה את הקווים. 

היא נגועה, פגומה ומושחתת מן היסוד.

 

סלקום tv רכשה לשידור את: "גוונים של כחול" Shades of Blue

בכיכובם של ג'ניפר לופז וריי ליוטה ("החבר'ה הטובים") 

 

     

סן פרנסיסקו כרוניקל"לג'ניפר לופז נוכחות משכנעת וממגנטת"

ניו יורק טיימס"ג'ניפר לופז וריי ליוטה הם זיווג טוב, בסדרה שיש לה קצב"

אי-וי קלאב: "בדמות של סנטוס מצאה לופז דרך לגלם את כל התפקידים שהיא אוהבת על המסך: אמא, גיבורה, קורבן וסמל סקס. היא טובה בזה"

 

"גוונים של כחול" -

הסדרה המשטרתית שלא רואה את העולם בשחור ולבן

תעלה לשידור בתחילת פברואר עם פרק ראשון כפול בן שעה וחצי, 

ולאחר מכן תמשיך בשידור שבועי

 

"גוונים של כחול" Shades of Blue

מתהדרת בכוכבי קולנוע וטלוויזיה מהשורה הראשונה, מג'ניפר לופז, דרך ריי ליוטה ("החבר'ה הטובים") ועד דריאה די מטיאו(איידריאנה מ"הסופרנוס") שחוזרת אחרי הפסקה לטלוויזיה. 

את הסדרה יצר אדי האסאק (הסרט "שלושה ימים להרוג" והמיני סדרה "דור מזוין") ומאחורי הקלעים שלה נמצאים לופז וידידה מתקופת השיפוט שלה ב"אמריקן איידול", ריאן סיקרסט, ומשמעותי מזה, הבמאי בארי לווינסון, החתום על שורה ארוכה של סדרות משטרה וכלא מן המשובחות שנוצרו: החל מ"רצח מאדום לשחור", דרך "אוז" ועד "קופר". לווינסון אחראי לסגנון הייחודי והמוכר שלו, שניכר גם במראה האורבני המחוספס של הסדרה וגם בשיחות הסרק בניידת בין השוטרים.

את הסדרה מובילה הארלי סנטוס (ג'ניפר לופז), בלשית קשוחה במשטרת ברוקלין, עם קארה לא מהוקצע ונועלת נעליים שטוחות. הארליהיא גם אם חד הורית לצ'לנית בת 16, הלומדת בבית הספר היוקרתי למוסיקה ג'וליארד. בזירת האגרוף המקומית, סנטוס לא רק מתעמלת, אלא גם נפגשת עם האהוב שלה, אבל יותר מכל, היא לא סתם שוטרת קשוחה, אלא גם אחת שחצתה את הקווים, היא מושחתת מן היסוד, גם אם יש לה צידוקים לכך. 

היא והמפקד שלה מאט ווזניאק, המכונה ווז (ליוטה) ושאר היחידה שלהם מקבלים מעטפות עם כספי שוחד, ובפרק הראשון של הסדרה, כשהיא חונכת את השותף החדש שלה לומן (דאיו אוקניי), היא מחבלת בראיות ומשקרת באשר להשתלשלות האירועים שבסופם אדם חף מפשע נהרג על ידי שוטר.

סנטוס מאמינה שהיא שוטרת טובה, שהיא דואגת להפחתת הפשע, גם אם היא נהנית מסחורות גנובות וקצת דמי פרוטקשן על הדרך. 

בסוכנות האף-בי-איי, לעומת זאת, חושבים אחרת. "שחיתות היא שחיתות", אומר לה הסוכן (וורן קול) ששם לה מלכודת ומפיל אותה בפח. אבל הוא מוכן לוותר לה על משפט ומאסר בכלא אם היא תסכים לעבוד איתם ולהקליט במכשיר האזנה סמוי את חבריה ליחידה ואת מפקדה. 

הארלי נמצאת בצוות של ווז כבר עשר שנים. הוא מציל את חייה על בסיס קבוע, כבר בפרק הראשון של הסדרה הוא מציל אותה באופן ממשי, ולכן היא מתקשה למלא את בקשת ההפללה של מפקדה, אבל היא מוכנה לנסות למען הבת שלה. האם תצליח להמשיך להיות נאמנה לווז ולחבריה ובו בזמן לספק את רצונם של סוכני האף-בי-אי? קשה לדעת  על המתח הזה בנויה הסדרה.

הביקורות משבחות:

מה שברור הוא שהעיתוי שבהצגת שוטרים רעים על המסך הקטן מושלם. "השוטרים במציאות סופגים ביקורת זה זמן רב, עכשיו זה גם קורה בסדרה משטרתית", כותבים ב"סן פרנסיסקו כרוניקל", שהמבקר שלו התלהב מאוד מהמשחק של כוכבת הסדרה, המפגינה לדבריו "נוכחות משכנעת וממגנטת".

גם "ניו יורק טיימס" נהנה מכוכבי הסדרה: "ג'ניפר לופז וריי ליוטה הם זיווג טוב" נכתב בביקורת, ועל הסדרה הוסיפו כי "בהחלט יש לה קצב". "וראייטי" מציין את ריי ליוטה כ"נקודת זכות" ב"גוונים של כחול" ו"הוליווד ריפורטר" אומר כי "הסדרה החדשה היא תזכורת לנוכחות החזקה על המסך שתמיד היתה ללופז".

בוסטון הראלד: "ככל שהעניינים נהיים גרועים יותר  והם נהיים גרועים מאוד  לופז נהיית טובה יותר; מתכנסת בתוך עצמה, משתתקת, ככל שהדמות שלה אמורה לטוות שקר אחר שקר כדי להישאר בחיים".

את לופז כמעט שלא צריך להציג. הזמרת, שופטת בלהיט הריאליטי "אמריקן איידול", שיחקה בשורה של סרטים מ"מתכננת החתונה", דרך "נערת ג'רזי", ואף היתה מועמדת לפרס גלובוס זהב על תפקידה ב"סלינה". זו לה הפעם הראשונה שהיא כוכבת סדרת טלוויזיה.

ריי ליוטה השתתף ביותר ממאה סרטים בקריירה שלו, שהמפורסם שבהם הוא "החבר'ה הטובים" של מרטין סקורסזה, וגם בסרטים כ"זהות", "הניבל" ואף שובר הקופות "דייט נייט". גם לו זאת הפעם הראשונה שהוא מככב על בסיס קבוע בסדרת טלוויזיה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

סלקום טיוי - חודש מרץ

סקירת אופה לחם אוטומטי 48295 morphy richards

חודש יוני בסלקום טיוי